مشاوره حقوقی

تبادل اطلاعات کاربر به ny در حالت تخطی از قانون هتل

تبادل اطلاعات کاربر به ny در حالت تخطی از قانون هتل

او می‌گوید این نامه از برگه احضاریه برای تحویل داده‌های کاربر به دفتر دادستان‌کل نیویورک تبعیت می‌کند, که ادعا می‌کند راه‌اندازی قوانین هتل محلی را نقض می‌کند. با این حال, این شرکت در ابتدا برای روشن کردن وب سایت خود بر روی وب سایتش که قوانین شهر نیویورک معمولاً اجاره اجاره را ممنوع می‌کنند, توافق کردند که در صورت عدم رضایت میزبان, دفتر دادستانی هنوز قادر به درخواست نام‌های خاص میزبان باشد. ما معتقدیم که این یک توافق قوی است که از داده‌های جامعه ما محافظت می‌کند و ما را به مسیر مثبت پیش می‌برد. او در بیانیه‌ای در مورد بی تی بی در مورد موافقت با احضاریه دولت نیویورک موافقت کرد تا داده‌ها را جمع‌آوری کند تا نشان دهد که محل سکونت شما تخطی از قانون هتل محلی است که مردم را از اجاره آپارتمان خود به مدت کم‌تر از سه روز منع می‌کند مگر اینکه سرنشینان آن حضور داشته باشند. به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: " ما به دنبال کسی هستیم که هتل‌های غیر قانونی را اداره کند. " او گفت که این توافقنامه همچنین از حریم خصوصی افرادی که فقط یک اتاق در آپارتمان خود اجاره کرده و قانون‌شکنی نمی‌کنند, محافظت می‌کند. " ما این را به عنوان الگویی برای سایر نقاط کشور می‌بینیم که در آن مساله مطرح شده‌است ". " ما معتقدیم که دفتر دادستان‌کل روی مدیران و مدیران شرکت‌های بزرگ تمرکز دارد که در بازار آپارتمان می‌گیرند و جوامع را مختل می‌کنند. " ما قبلاً بیش از چهار فهرست را در نیویورک حذف کرده‌ایم و باور داریم که بسیاری از میزبانان به طور کلی نگران این هستند که دیگر بخشی از شما نباشند. " من قبلاً گفته بود که مایل است از طرف میزبان‌های خود مالیات نوع هتل را جمع‌آوری کند. که

اگر قانون ایالتی نیویورک اصلاح شده باشد تا اجازه دهد این مجموعه را انجام دهد ، نه اینکه کاربران شخصی بخواهند مالیات ها را اداره کنند. طبق اعلام شرکت NYC ، گروه رسمی گردشگری این شهر ، کل مالیات در یک اتاق معمولی در شهر نیویورک 14.75 درصد به علاوه 3.50 دلار در هر اتاق است.


منبع

پارناس می تواند در دادگاه استیضاح ترامپ شرکت کند ، اما قاضی اجازه نداد که مانیتور مچ پا را از بین ببرد

پارناس می تواند در دادگاه استیضاح ترامپ شرکت کند ، اما قاضی اجازه نداد که مانیتور مچ پا را از بین ببرد

یک قاضی فدرال روز سه‌شنبه حکم داد که لو Parnas , یکی از همکاران تحت تعقیب ( Rudy Giuliani's ) , می‌تواند در دادگاه رئیس‌جمهور دونالد Trump's شرکت کند - اما او احتمالا قادر خواهد بود تا پایش قوزک پایش را بردارد , بنابراین به احتمال زیاد در مجلس سنا , از جمله حذف دستگاه پایش جی پی جی , مجاز خواهد بود , چرا که در گالری سنا مجاز خواهد بود . این پیشنهاد برای Parnas بود که روز چهارشنبه از نیویورک به واشنگتن سفر کند و از 12 : 30 تا 2 : 45 p.m.Full از استیضاح رئیس‌جمهور , چاک شومر , رهبر اقلیت سنا , به وی اطلاع داد که درخواست بلیط برای شرکت Parnas و Parnas برای شرکت در این برنامه پس از حرکت به نیویورک برگشته است و دستگاه GPS او جایگزین شده‌است . Bondy گفت که دادستان‌ها به Parnas اعتراض دارند که در دادگاه شرکت می‌کنند اما آن‌ها می‌خواهند دستگاه GPS اش removed.Lev Parnas را بر روی کار Giuliani جاری کنند : ترامپ با این نظر موافق بود که به Parnas اجازه شرکت در این جلسه را می‌دهد , اما او طرف دادستان‌ها را گرفت و اجازه نداد که او نظارت را حذف کند . مگر اینکه مجلس سنا قوانین خود را تغییر دهد , دستگاه GPS به احتمال زیاد حضور خود را در گالری سنا در روز چهارشنبه تایید خواهد کرد , بدون توجه به اینکه آیا he's مجاز در بار Senate.Down به اتهامات مالی مبارزه شده‌است و متهم به تلاش برای تحت فشار آوردن دولت اوکراین برای حفر کثیفی بر ضد رئیس‌جمهور سابق , جو بایدن و پسرش می‌باشد .


منبع

مردی با اتومبیل در لوول

مردی  با  اتومبیل  در  لوول

lowell - یک مرد پس از اصابت یک وسیله نقلیه در نزدیکی تقاطع مدرسه و خیابان سکس در شب چهارشنبه به بیمارستانی در بوستون منتقل شد.براساس یک برنامه رادیویی که پخش شد، مرد زخمی پاسخ نداد، اما پس از ساعت ۹ بعد از ساعت ۹، نفس نفس کشید.کاپیتان جیمز Hodgdon، کاپیتان پلیس لوول، پنجشنبه شب گفت که مرد ۴۷ ساله از وسیله یک وسیله نقلیه ۵۵ ساله که در صحنه تصادف بوده و با پلیس هم‌کاری داشته‌است مورد اصابت قرار گرفته‌است.Hodgdon گفت که یکی از شاهدان این حادثه به پلیس گفت که عابر پیاده بعد از عبور از خیابان مدرسه وارد ترافیک شد در حالی که وسایل نقلیه دارای چراغ‌سبز بودند.به گفته Hodgdon، اپراتور ۵۵ ساله به پلیس گفت که در نور قرمز متوقف شده‌است و زمانی که چراغ‌سبز شد، وی گام برداشت و عبور عابرین از خیابان را ندید.لحظاتی پس از وقوع این حادثه، افسران پلیس در صحنه قرار داشتند که نوار را در اطراف تقاطع قرار داده و مانع تردد خودروها و وسایل نقلیه می‌شد.تیم بازسازی تصادفات جاده‌ای لوول به تحقیق در مورد این حادثه فراخوانده شد. Hodgdon گفت که این حادثه همچنان در دست بررسی است.وضعیت این مرد ۴۷ ساله از پنجشنبه شب نامعلوم بود.از (آرون کورتیس) در تویی‌تر @ aselahcurtis پیروی کنید.

منبع

برنی ساندرز: هیلاری کلینتون معذرت‌خواهی از دروغ‌ها را به من گوشزد کرد

برنی ساندرز: هیلاری کلینتون معذرت‌خواهی از دروغ‌ها را به من گوشزد کرد

تیت, ویسکانسین - سناتور برنی ساندرز گفت که وزیر سابق رئیس‌جمهور دموکرات, هیلاری کلینتون, به او و مبارزه خود در روز جمعه یک عذرخواهی در مورد کمک‌های مالی از صنعت سوخت فسیلی مدیون است. هیلاری کلینتون, شما به ما عذرخواهی کردید. ساندرز در پاسخ به اتهامات وارده از جانب کلینتون مبنی بر اینکه او و کمپین او " دروغ گفتن " و " روابط کلینتون " با صنعت نفت و گاز بودند, در پاسخ به این حقیقت بودیم. ساندرز در مقابل جمعیتی در مورد افرادی که در زمینه نفت, گاز و زغال‌سنگ کار می‌کنند گفت: " حقیقت این است که وزیر خارجه کلینتون به شدت متکی بر سرمایه گذارانی است که برای صنعت نفت, گاز و زغال‌سنگ کار می‌کنند. " انتخاباتی کلینتون گفت که ساندرز ترجیح می‌دهد که به جای بحث در مورد مسائل, به عمد رای دهندگان را گمراه کند. مدیر ارتباطات انتخاباتی کلینتون در بیانیه‌ای به nbc گفت: " ما از اینکه این نوع طرح‌ها را برای آنچه که هستند عذرخواهی نخواهیم کرد: حرکتی نومیدانه از مبارزه‌ای که به وضوح مشخص کرده‌است که تنها امید برای رسیدن به پیروزی از طریق حملات گمراه‌کننده است. " چالش‌های ساندرز ای که کلینتون را پیش از نیویورک به چالش می‌کشد, در رابطه با اظهارات بحث‌برانگیز ساندرز در مورد سقط‌جنین, این هفته به یکی از بحث‌برانگیزترین هفته‌ها در نژاد دموکراتیک تبدیل شده‌است.

یک فیلم ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی پخش شد نشان داد که یک فعال از صلح سبز با کلینتون در مورد مساله سوخت فسیلی در تجمع در یک تظاهرات در young در سال SUNY شروع به پاسخ دادن به این سوال کرد و گفت: " من هیچ وقت … حالم به هم می‌خورد. وی با اشاره به مرکز سیاست پاسخگو که نشان می‌دهد کلینتون بیش از ۱.۵ میلیون دلار از صنعت نفت و گاز حمایت می‌کند، با اشاره به مرکز سیاست پاسخگو که نشان می‌دهد کلینتون بیش از ۳۰۰،۰۰۰ دلار از صنعت نفت و گاز دریافت کرده‌است، گفت: "از آن زمان، بحث مداوم بین دو کمپین برای صنعت سوخت فسیلی و بیش از ۳.۲ میلیون دلار از صنعت" نفت و گاز " متوقف شده‌است، اما ساندرز حدود ۵۴،۰۰۰ دلار از این بخش را دریافت کرده‌است. این فهرست در درجه اول بر روی کارکنانی تمرکز می‌کند که در هر دو طرف نفت یا گاز کار می‌کنند.


منبع

آیا ترامپ در مورد مهاجران جوان نرم می‌شود? سناتورها امیدوارند

آیا ترامپ در مورد مهاجران جوان نرم می‌شود? سناتورها امیدوارند

واشنگتن - با استفاده از اظهارات "دلگرم کننده" رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ در مصاحبه ای تایم ، دو سناتور ایالات متحده در تلاش هستند تا از مهاجران جوانی که به عنوان کودکان وارد کشور شده یا به طور غیرقانونی در کشور مانده اند ، محافظت کنند. D-Ill. ، و سناتور Lindsey Graham ، R-SC ، قبل از اقدام مهاجرت ، کنگره را لغو کرد که از مهاجران جوان محافظت کند. محافظت موقت خواهد بود تا آنها را از تبعید در امان نگه دارد در حالی که کنگره تصمیم می گیرد چه کاری را می خواهد در مورد مهاجرت انجام دهد از آنجا که این جلسه کنگره در حال خاموش شدن است ، با این که مجلس برای سال گذشته است و مجلس سنا همچنان در مورد لایحه هزینه ها مشاجره می کند ، خیلی زیاد نیست. احتمالاً امسال اتفاق می افتد. مطالعه: DREAMers رونق اقتصادی کشور را گسترش می دهد اکتبر. 6 ، 2012Durbin گفت این لایحه ، موسوم به قانون BRIDGE ، با تشکیل کنگره در سال آینده دوباره معرفی می شود. حس. لیزا مورکوفسکی ، R-Alaska و Dianne Feinstein ، D-Calif ، تاکنون حامیان این لایحه هستند. 744،000 مهاجر جوان مشغول به کار هستند و از طریق برنامه Deferred Action for Childhood Arrials یا DACA از تبعید محافظت می شوند. رئیس جمهور باراک اوباما این برنامه را در سال 2012 از طریق اقدامات اجرایی ایجاد کرد. اما در طول مبارزات انتخاباتی ، ترامپ گفت كه این یكی از اقداماتی است كه وی آن را لغو كرده است. بسیاری از مهاجران جوان با DACA از اینكه اطلاعات هویت خود را برای محافظت از DACA به دولت تحویل داده اند ، ترس داشته اند. او با اظهارات اخیر ترامپ به مجله تایم ، که او را شخص سال نامید ، تشویق کرد که "ما قصد داریم کاری را انجام دهیم" برای حضور در مراسم فارغ التحصیلان UC

با این BRIDGE ، برای پیوستن به این BRIDGE به ما بپیوندید تا اختلال ایجاد نکنیم. ". BRIDGE مخفف عنوان لایحه حذف نوار افرادی است که در حال رویاپردازی هستند و اقتصاد ما را رشد می دهند. اساساً ، این قانون یک برنامه سه ساله از تصویب ایجاد می کند تا از حمایت موقت از تبعید برای افراد واجد شرایط DACA حمایت کند و به آنها اجازه دهد کار خود را ادامه دهند. صلاحیت "حضور محافظت شده موقت" همان معیارهای واجد شرایط بودن DACA خواهد بود. افرادی که قبلاً DACA دارند ، می توانند در آنجا پدربزرگ شوند و هنگامی که DACA آنها متوقف می شود ، می توانند از آنها برای حمایت موقت استفاده کنند. افرادی که وضعیت DACA ندارند اما واجد شرایط هستند نیز می توانند درخواست کنند. متقاضیان تا زمان رسیدگی به درخواست آنها از تبعید محافظت می شوند. کسانی که زیر 15 سال سن دارند و در پرونده های تبعید نیز می توانند درخواست کنند. این لایحه استفاده از اطلاعات هویتی را که گیرندگان DACA به دولت و متقاضیان برای حمایت موقت از اهداف اجرای مهاجرت تحویل داده اند ، ممنوع می کند ، به جز دلایل امنیت ملی و تحقیقات یا پیگرد قانونی مجرمین. غیر مرتبط با وضعیت مهاجرت. متقاضیان هزینه ای متناسب با هزینه پردازش درخواست پرداخت می کنند. هزینه درخواست DACA 465 دلار است. "من نمی توانم به جایی بروم که کسی به من نزدیک نشود که این مسئله را شخصاً یا مذهبی مطرح کند ، افرادی که در مجالس خود فرزند دارند. ما می خواهیم به سرعت حرکت کنیم ، "دوربین گفت: فقط هفته گذشته ، گراهام گفته بود که نمی خواهد بخشی از یک حزب جمهوری خواه باشد"که 700000 جوان به علاوه را به خود اختصاص می دهد که هیچ کاری به تنهایی انجام نداده اند ، آنها آمدند. اینجا به عنوان بچه های کوچک... و فقط زندگی آنها را خراب می کند."او گفت. در طول مبارزات انتخاباتی هنگامی که ترامپ سعی کرد موضع خود را در مورد مهاجرت نرم کند ، وی با واکنش شدید طرفداران روبرو شد. آن کولتر ، مفسّر سیاسی جناح راست ، گفت که او می تواند به جز مهاجرت به هر چیزی برگردد. اخیراً ، نماینده استیو کینگ ، آر-آیووا ، گفت که DREAMERS چنین داشت

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

وی گفت: "اگر ترامپ منتخب رئیس جمهور روشن كند كه از این یا چیزی شبیه به این حمایت می كند ، واقعاً به حمایت جمهوری خواهان كمك خواهد كرد." پنج شنبه ، 20 مارس 2014. سندی هافاکر / کوربیس / کوربیس از طریق گتی ایماژ اعلام کرد: مهاجران بدون سند به ترامپ می گویند. آدام لونا ، سخنگوی این گروه گفت: این گروه "از حرکت مثبتی که اتفاق می افتد خوشحال است و این لایحه را نیز شامل می شود." اما وی گفت که این گروه می خواهد DACA را ادامه دهد. گروه های دیگری مانند صدای آمریکا این اقدام را تحسین کردند ، هرچند این احتیاط را اضافه کردند که آنها آن را یک نقطه شروع می دانند. NBC Latino را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع

Beastcam استاد برای پرتره های سریع 3 بعدی حیوانات ساخته شده است

Beastcam استاد برای پرتره های سریع 3 بعدی حیوانات ساخته شده است

دانشگاه ماساچوست : شما یک زیست‌شناس هستید که به دنبال ثبت یک تصویر سه‌بعدی از افراد مورد مطالعه هستید , آن به داشتن سیستمی می‌پردازد که به سرعت کار می‌کند - و اولین بار کار می‌کند . After در یک خبر منتشر شده از دانشگاه " atrocious " و همکارانش در دانشگاه ماساچوست Amherst تصمیم گرفتند که برای ایجاد مدل‌های دقیق , به ویژه در طول مدت کوتاهی , از چندین زاویه استفاده کنند . بنابراین ما the را با استفاده از مواد off ایجاد کردیم تا یک سیستم قابل‌حمل , سریع , آسان , با کیفیت بالا و سیستم با هزینه پایین فراهم کنیم . اسکن Facial صورت 3 D Doctor's Doctor's را


منبع

مرد نیویورک به دلیل تلاش برای پیوستن به داعش در خارج از کشور دستگیر شد

مرد نیویورک به دلیل تلاش برای پیوستن به داعش در خارج از کشور دستگیر شد

یک مرد نیویورک دستگیر و به اتهام تلاش برای ورود به خارج از کشور برای پیوستن به گروه تروریستی داعش دستگیر شده است. علی صالح ، 22 ساله از کوئینز ، نیویورک ، متهم به تلاش برای ارائه پشتیبانی مادی از یک گروه تروریستی است. وی در اوایل امروز در خانه خود دستگیر شد و امروز بعد از ظهر در دادگاه ظاهر می شود. FBI می گوید در سال گذشته چندین بار سعی کرده است تا به خاورمیانه برای پیوستن به داعش برسد. در آگوست 2014 ، وی پرواز فرودگاه کندی را به استانبول رزرو کرد. چند روز قبل ، اف بی آی می گوید ، او از حساب توییتر خود برای ارسال پست استفاده کرد ، "من آماده هستم که برای خلافت بمیرم ، زندان چیزی نیست". او سفر را انجام نداد بلکه تلاش کرد. در ژوئیه سال جاری ، دادستان ها می گویند ، وی پرواز از JFK به قاهره را رزرو کرد. "در همان روز ، صالح از حساب توییتر خود برای برقراری ارتباط با یک تسهیلگر داعش استفاده کرد که به پیروان دستور می داد تا برای مشاوره حجاب با او تماس بگیرند (دولت اسلامی). دادستان ها می گویند که فقط در لیبی. وی از سوار شدن در فرودگاه محروم شد. در دو روز آینده ، او به فرودگاه ، در نیوآرک و فیلادلفیا لیبرتی رفت اما دوباره از مسافرت محروم شد. وی سپس به یک ایستگاه AMTRAK در کلیولند رفت و امیدوار بود که قطار را به تورنتو ببرد و از آنجا به خاورمیانه سفر کند. FBI در مصاحبه ای با نمایندگان فدرال می گوید ، وی گفت اگر دستگیر نشده بود ، سعی می کرد به خارج از کشور بروید. هیچ پیشنهادی مبنی بر طرح حمله در ایالات متحده وجود ندارد


منبع

دستگیری هروئین کشنده و fentanyl overdoses در منطقه Rise

دستگیری  هروئین  کشنده  و  fentanyl  overdoses  در  منطقه  Rise

هنگامی که مرگ به کلیولند مربوط می‌شود, احتمال می‌رود که در شهر و حومه اطراف یک سوزن بسته‌بندی شود. در اثر مصرف بیش از ۵,۰۰۰ کیلوگرم هروئین و یا فنتانیل که یک مسکن قوی در اداره مبارزه با مواد مخدر است می‌گوید که مصرف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم هروئین و یا فنتانیل, که یک مسکن قوی در اداره مبارزه با مواد مخدر است, در حال افزایش است. " ما به ظرفیت ذخیره‌سازی رسیده‌ایم ". " سردخانه ما با یک ظرفیت فاجعه جمعی طراحی شده‌بود, بنا بر این ما مانند سایر نواحی در اوهایو از نظر ظرفیت نبودیم, هر چند ما به احتمال زیاد شبیه به آن‌ها در حجم بد شانسی هستیم. ملوین پترسون, سخنگوی dea پترسون, در مورد افزایش تعداد کشته‌های کلیولند گفت: " این تعداد بسیار زیاد است. " وی افزود: " تقاضای شما در ناحیه کلیولند از اعتیاد ناشی شده‌است. " این یک بلای اجباری است. هجده نفر از بیشتر مصرف بیش از اندازه هروئین در شهرستان فیروزکوه از شهر کلیولند بودند و بقیه آن‌ها از حومه شهر شهر کلیولند بودند که دارای ۵ نفر بود. هفت نفر زن بودند. و هر دو با هم سن و سال داشتند

y ۳۰ درصد آفریقایی - آمریکایی و کلیولند بیش از ۵۰ درصد سیاه است، اکثریت قریب به اتفاق این قربانیان بیش از ۱ ژوئن سفید بودند. تنها سه نفر از کشته شدگان آفریقایی - آمریکایی و یک اسپانیولی بودند. پترسون، که اعتراف کرده بود برای توضیح به او توضیح داده شده‌است، گفت: " مساله این است که مصرف کنندگان هروئین در جامعه آفریقایی - آمریکایی وجود دارند. براساس گزارش دفتر پزشکی این کشور، مایک DeWine، دادستان‌کل اوهایو، در گزارشی که توسط کمیته مشترک اقتصادی کنگره در ماه PetullaLast در ماه Thursday.Sam تصویب شد، گفت: " با این وجود، نرخ مرگ بیش از اندازه مصرف کنندگان مواد مخدر در سال ۲۰۱۷ برابر با بدترین بحران سلامت عمومی است." و هنگامی که این بیماران دیگر توان خرید تجویز دارو یا حتی هروئین را ندارند، آن‌ها اغلب به خیابان مراجعه می‌کنند تا داروهای تجویز شده یا حتی هروئین را بخرند. راس کندی، سخنگوی اداره بهداشت اوهایو، در بیانیه‌ای گفت: " در دو ماه نخست سال جاری، شهر کلمبوس به طور متوسط معادل ۱ میلیارد دلار در سال برای مبارزه با سو مصرف مواد مخدر و اعتیاد به مصرف مواد مخدر، پیش‌گیری از مصرف مواد مخدر و استفاده از naloxone برای نجات جان‌ها است.


منبع

مثلاً در مورد "بتو روک" نشون میده اون دیوونه بازی در میاره یا فقط روش کار میکنه؟

مثلاً در مورد

واشنگتن-دونالدترامپ, رئیس‌جمهوردونالدترامپ, روز پنج شنبهگفتکهاودراولینروزعضومجلسعضوکنگرهتگزاسدرمسیرمبارزات انتخاباتیتوسطBetoOکاندیدرئیس‌جمهورسابقمجلس تگزاسمورد اصابتگلولهقرارگرفت.منهیچ وقتاینقدرحرکاتدستندیدهبودم.منگفتم:آیااودیوانهاست یااینهمانکاریاست که اوانجام می‌دهد?ترامپدرلینگاوروکگفت:"منامروزصبحکمیبهاونگاهکردم,درحالیکهمنقبلاهیچچیزمثلآنراندیدهبودم"لینگاوروک:24Oکهقبلازشکستدرانتخاباتمجلسسنابهمدتسهدورهدرمجلسخدمتکردهبود,باکمپینیکهتگزاسرابهمیداننبردرقابتیدرسال2018سوقدادوکروزفقط2.5درصداز او راشکستداد.امااوواردیکمیدانشلوغبرایکاندیدشدن ریاست‌جمهوریاینحزبشد وحقانتخابترامپدر2020.Trumپاینسوالرارد کردکهآیااوفکر می‌کندکهآیااوthoughtیامعاونسابقجوبایدن,کههنوزقصدخودرا اعلامنکردهاست,حریفسرسختخودمی‌شود.Oدرآیوامی‌گویدکه کمپین"نابغه"AmericaMarch14,201901:"منفقطمی‌گویمکهآنچهکسیاست,مناو راخواهمکشت".اوبهسناتورالیزابتوارن,D,تلفنمی‌زند."Pocahontas"کهبهرای دهندگانیادآوریمی‌کندکهمیراثبومیآمریکاراادعاکرده‌است-کاخسفیدبه جایآنبا"رابرتفرانسیس"(Robertفرانسیس)کهاسمش"رابرتفرانسیس"است,نامیاستکهاواززمان کودکیبه کاربرده‌است.


منبع

نیروهای ضد ترامپ برنامه دارند تا معاون رئیس‌جمهور را در

نیروهای  ضد  ترامپ  برنامه  دارند  تا معاون  رئیس‌جمهور  را در

رجینا تامسون اظهار داشت: "در صورتی که آن‌ها نتوانند از شر ترامپ خلاص شوند، آن‌ها می‌توانند حداقل یک پیشنهاد مهم را داشته باشند، با این فکر که اگر آن‌ها نتوانند از شر ترامپ خلاص شوند، آن‌ها می‌توانند حداقل یک پیشنهاد مهم را داشته باشند". هنگامی که سناتور جان مک کین به طور جدی در سال ۲۰۰۸ سناتور جو لیبرمن را به عنوان دستیار اجرایی در نظر گرفت، آن‌ها تهدید کردند که او را در جلسات کمیته قانونی در کلیولند مورد بحث قرار دهند. فلین برخی دیدگاه‌های نسبتاً لیبرال در مورد سقط‌جنین و سپهبد مایکل تی. اداره اطلاعات سازمان اطلاعات سازمان اطلاعات عمومی ذات خود را به نام مستعار اداره می‌کند

قانون ، قانون 40 اغلب مشاجره است. در طول کنوانسیون 2012 ، پیروزی در نامزدی برای یک نامزد دشوارتر شد زیرا این امر مستلزم آن است که نامزد در هشت ایالت اکثریت نمایندگان را بدست آورد. این آستانه پیروزی برای نامزد را برای جلوگیری از واجد شرایط بودن رون پاول برای نامزدی بالا برد ، این چیزی است که هواداران وی برای چهار سال پیش از آن زاویه دار بودند. اظهار داشت: سه راه جمهوریخواهان می توانند ترامپ را در کلیولند کنار بگذارند یکی از پیشنهادات برای تغییر آن در این هفته. اصرار داشته باشید که نامزد معاون ریاست جمهوری از حداقل سه ایالت حمایت نمایندگان را داشته باشد. یک تغییر پیشنهادی دیگر سعی در کاهش ترجیح معاون ریاست جمهوری از نامزد ریاست جمهوری خواهد داشت. "? هر کاندیدایی که به دنبال نامزدی برای رئیس جمهور ایالات متحده است ، هیچ اهمیتی به ارسال اسامی برای نامزدی معاون رئیس جمهور ایالات متحده و ثبت آراء برای همان افراد نخواهد داشت. ". 8 ژوئیه 201600: 54 پیشنهاد نهایی مستلزم آن است که نامزد معاون ریاست جمهوری در دور اول رأی گیری از دو سوم نمایندگان حمایت کند. اگر او این کار را نکند ، دورهای بعدی لازم است. مخالفان ترامپ قصد دارند تلاش چند جانبه ای را در کلیولند انجام دهند. علاوه بر این پیشنهادات ، آنها همچنین در تلاشند تا نمایندگان را متقاعد کنند تا از قانونی حمایت کنند که "رمزگذاری" آنچه آنها می کنند ، باشد. می گویند مسئولیت نمایندگان برای رأی دادن به وجدان خود به جای اینکه دولت آنها در ابتدای انتخابات رأی دهد. آنها یک عمل شلاق برای ترغیب نمایندگان و برنامه ریزی برای اجرای تبلیغات تلویزیونی در کلیولند در طول کنوانسیون دارند. حامی. بورکمن ، جمعه شب یک سرمایه دار در ویرجینیا شمالی برگزار کرد. وی گفت 500 نفر در آن شرکت کردند و حداقل 500000 دلار جمع آوری کرد

بورکمن گفت: آواز خواندن "به مراتب بهتر از آنچه انتظار داشتم پیش می رود.".


منبع