مشاوره حقوقی

موارد ویروسی چند نقطه داغ جدید

موارد ویروسی چند نقطه داغ جدید

اریک تاکرواشنگتن (ap): تعداد تلفات رادیواکتیو در نیویورک در صدر قرار داشت و تعداد موارد تایید شده در روز دوشنبه, حتی به دلیل نبود نقاط داغ تازه در جهان, هاله‌ای از خوش بینی ایجاد کرد و بحث‌های مرتبط با چگونگی آغاز مجدد برخی مکان‌ها را برانگیخت.فشار این بیماری بیش از همه در نیویورک, ایتالیا, فرانسه, اسپانیا و انگلستان به شدت احساس می‌شود, اما پیش‌بینی‌های شوم یک ویروس که با درندگی برابر به گوشه دیگر آمریکا گسترش پیدا می‌کند, هنوز تحقق نیافته است.یک داشبورد آنلاین که تعداد کل موارد تایید کننده تایید شده را رد می‌کند, توسط دانشگاه جانز هاپکینز در اواخر شب دوشنبه مورد تایید قرار گرفت. پس از آن, این سایت برای انعکاس تقریباً ۱۰۰ مورد در میلیون‌ها مورد در سراسر جهان تنظیم شد. بلافاصله مشخص نشد که چرا اعداد تغییر کرده‌اند. از آن سه میلیون مورد, نزدیک به ۹۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند, در حالی که نزدیک به گذشته‌است.تلفات مرگ در ایالت‌های پرجمعیت مانند فلوریدا و پنسیلوانیا در چند بخش مجزا در خارج از شهر نیویورک بود. هوستون, چهارمین شهر بزرگ کشور و یک مرکز برای جوامع مهاجر و مسافران تجاری در صنعت انرژی, تا حد زیادی در مقایسه با دیگر بخش‌هایی که در روز دوشنبه کشته شدند, جان سالم به در برد.مقامات در سراسر دنیا نگران هستند که متوقف‌کردن اقدامات قرنطینه و فاصله اجتماعی به آسانی توانست پیشرفت کسب‌شده را به آسانی به باد دهد.هنوز نشانه‌هایی از این مسیر وجود داشت. اسپانیا به برخی از کارگران اجازه بازگشت به شغل خود را داد, در حالی که یک منطقه با ضربه سخت ایتالیا را باز کرد.

ctions. فرمانداران هر دو ساحل آمریکا اعلام کردند که به نیروهایی ملحق خواهند شد که در برخی موارد بازگشایی شده‌اند و صحنه را برای یک درگیری بالقوه با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ ایجاد می‌کنند که ادعا می‌کند تصمیم نهایی برای تعیین این که چگونه و چه زمانی بازگشایی خواهد شد.ترامپ به این اظهارات در طول یک جلسه توجیهی روز دوشنبه در کاخ سفید ادامه داد و به خبرنگاران در مورد اینکه آیا رئیس‌جمهور یا فرمانداران قدرت را برای رفع این محدودیت‌ها دارند، پاسخ داد. او گفت که دولت وی روابط بسیار خوبی با فرمانداران دارد، اما دولت فدرال در صورتی که بخواهد آن را تمرین کند دارای قدرت مطلق است.دولت ترامپ همچنین به دنبال تاخیر زمانی برای سرشماری ۲۰۲۰ است به دلیل شیوع بیماری، حرکتی که جداول زمانی برای انتشار اطلاعات مورد استفاده برای ترسیم مناطق کنگره‌ای و قانونگذاری را بر می‌گرداند.وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده، استیون Mnuchin، در جلسه توجیهی روز دوشنبه گفت که انتظار دارد بیش از ۸۰ میلیون آمریکایی در روز چهارشنبه به حساب‌های بانکی خود سپرده شوند. هدف تخفیف‌ها افزایش اقتصاد است چرا که کشور به coronavirus پاسخ می‌دهد.نیویورک شاهد چند علامت مثبت در روز دوشنبه بود، حتی زمانی که به یک نقطه عطف غم‌انگیز دیگر رسید. این اولین بار در هفته بود که آمار روزانه در زیر ۷۰۰ مورد کاهش یافت. در روز یکشنبه تقریباً ۲،۰۰۰ نفر با این ویروس در بیمارستان بستری شدند، هر چند که پس از تخلیه و کشته شدن تعداد افراد در بیمارستان، تعداد افرادی که در بیمارستان بستری شدند، به کم‌تر از ۱۹،۰۰۰ نفر کاهش‌یافته است.این ویروس در هر کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب است. فرماندار اندرو کومو روز دوشنبه گفت که این یک قاتل است.در ایالات‌متحده، حدود نیمی از ۲۲ مورد مرگ گزارش‌شده در ناحیه شهری نیویورک گزارش شده‌است. در همین حال، نقشه پی‌گیری جانز هاپکینز در طول راهروی شمال شرقی، ترکیبی از پرونده‌های coronavirus از coronavirus مورد نظر را نشان داد، و همچنین در مقایسه با سایر مناطق مهم شهری، هرچند در مقیاس آنچه که نیویورک دارد، چیزی وجود ندارد.

درمان شده. 18 کشته شدن هوستون از زمان شروع شیوع ، بخش کوچکی از عوارض یک روزه در شهر نیویورک را تشکیل می دهد و باعث می شود شهردار سیلوستر ترنر بگوید که این شهر به هدف خود برای کند کردن پیشرفت این ویروس دست یافته است تا سلامتی ما سیستم تحویل مراقبت بیش از حد نخواهد بود. دکتر سباستین جانستون ، استاد طب تنفسی در امپریال کالج لندن ، گفت که به نظر می رسد COVID-19 در بیشتر اروپا از جمله فرانسه ، اسپانیا ، آلمان ، ایتالیا و ایالات متحده به اوج خود رسیده است. وی نگران این بود که ویروس اکنون شروع به برخاستن کند. در کشورهای آمریکای لاتین ، آفریقا و آسیای جنوب شرقی. نگرانی در مورد روسیه نیز وجود دارد. چین ، از آنجا که این بیماری همه گیر آغاز شد ، روز سه شنبه 89 مورد ویروس جدید را گزارش کرد که 86 مورد از آنها در بین مسافرانی که از خارج وارد کشور می شوند ، اما هیچ کشته جدیدی وجود ندارد. تعداد کشته شدگان این کشور از 82249 پرونده 3341 نفر بود. کره جنوبی روز سه شنبه سیزدهمین روز پیاپی خود را با کمتر از 100 مورد تایید شده از ویروس گزارش داد ، زیرا عفونت ها در بدترین شهر داگو و شهرهای مجاور ادامه می یابد. در اوایل ماه مارس ، این کشور حدود 500 پرونده جدید در روز گزارش می داد. دکتر کریستوفر موری ، مدیر موسسه دانشگاه واشنگتن که پیش بینی های گسترده ای از مرگ و میر ناشی از ویروس ایجاد کرده است ، گفت: هنوز نقاط داغ ممکن است ظهور کنند. وی به ایالت هایی اشاره کرد که تعداد پرونده های COVID-19 هنوز در حال صعود است: ماساچوست ، پنسیلوانیا ، تگزاس و فلوریدا. موری گفت که او در کوتاه مدت آرامش اجتماعی را در نظر نمی گیرد. شما باید دوره را بمانید. تا به امروز ، برخی از عفونت های ایالات متحده مانند جرقه های شروع آتش سوزی از بین رفته اند ، در حالی که برخی دیگر پراکنده شده اند. Trevor Bedford ، که آزمایشگاه آن در مرکز تحقیقات سرطان فرد هوچینسون سیاتل است ، با استفاده از کد ژنتیکی ویروس ، همه گیر را ردیابی کرده است ، تصدیق می کند که این یک رول تاس است که پیش بینی نقاط داغ را دشوار می کند. و هنگامی که محدودیت ها کاهش می یابد ، مردم بلافاصله به جامعه خود فرو نمی روند

به گفته بد فورد , این قوم و خویش‌های من , لااقل بدون احتیاط و احتیاط . مطالعه‌ای که روز دوشنبه توسط مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها و اتکا به داده‌ها از دستگاه‌های تلفن همراه در نیواورلئان , شهر نیویورک , سان‌فرانسیسکو و سیاتل , منتشر شد , پیشنهاد داد که سیاست‌های فاصله اجتماعی باعث شد مردم بیشتر در ماه مارس در خانه بمانند و ممکن است گسترش ویروس را از بین ببرند . به گفته این نویسندگان , این گزارش نشانه‌های بسیار اولیه‌ای ارائه می‌کند مبنی بر این که این اقدامات ممکن است به کاهش انتشار of - 19 کمک کند . میزان آلودگی در مناطقی از کشورهای در حال توسعه نسبتا کم است که زیرساخت مراقبت بهداشتی ضعیف یا اصلا وجود ندارد . دکتر مایک ریان رئیس اورژانس سازمان بهداشت جهانی گفت که گسترش سریع of فراتر از شهرها به مناطق روستایی بیشتر به ارتباطات اجتماعی و اجتماعی بستگی دارد . اما او اشاره کرد که مناطق روستایی اغلب سیستم‌های نظارت بر سلامت کمتری دارند تا خوشه‌های احتمالی بیماری را بردارند و این سوال را مطرح کنند , آیا این مساله وجود ندارد و یا اینکه ما این بیماری را در زمانی که آنجا است تشخیص نمی‌دهیم ? در برخی از کشورهای اروپایی , مقامات به نشانه‌های مثبت اشاره کردند و شروع به آماده شدن برای بازگشایی اقتصاد و صنایع کاملا بسته کردند . مقامات ایتالیایی روز دوشنبه اعلام کردند که in مورد جدید در 24 ساعت گذشته , یعنی حدود 1 / 9 درصد افزایش داشته‌است . این مساله خسارات کلی کشور را به حدود 160,000 تن می‌رساند . با این حال , تلفات روزانه 566 نفر در روز یکشنبه افزایش‌یافته است . افزایش روز به روز در عفونت یکی از پایین‌ترین میزان در عرض چند هفته بوده و به طور کلی روند رو به پایین را تقویت می‌کند . اندکی تخفیف در برخی از بخش‌های کشور , مانند اجازه دادن به فروشگاه‌های لوازم ضروری برای تازه متولد شدن , در برخی از بخش‌های کشور وجود داشت . در اسپانیا به شدت آسیب‌دیده , به کارگران اجازه داده شد تا به برخی کارخانه‌ها و کاره‌ای ساختمانی باز گردند , چرا که دولت به دنبال شروع مجدد تولید می‌باشد . فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خدمات هنوز مورد نیاز بودند تا بسته بمانند , و روند حرکت

vernment به کارکنان اداری نیاز داشت تا کار خود را از خانه دور نگه دارند.برخی متخصصان بهداشتی و سیاستمداران بر این باورند که این کار هنوز زود است که قفل کردن قفل شونده در کشوری که بیش از ۱۷،۷۵۰ مورد مرگ را تحمل کرده و بیش از ۱۷۰،۰۰۰ عفونت را گزارش کرده‌است که دومین مورد تنها در مورد پرونده‌های ۵۸۱،۶۷۰ ایالات‌متحده است.وزیر بهداشت، سالوادور Illa روز دوشنبه گفت که با نهایت احتیاط و احتیاط عمل خواهد کرد و همیشه براساس شواهد علمی است._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _Parra از مادرید گزارش داد. ویلسون از بارسلونا گزارش داد. خبرنگاران آسوشیتدپرس در سراسر جهان به این گزارش کمک کرده‌اند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _از پوشش AP در pandemic و https: / /apnews.com / UnderstandingtheOutbreak پیروی کنید.

منبع

ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش