مشاوره حقوقی

چرا از دست دادن وزن در هر سنی می‌تواند شما را پس‌انداز کند

چرا از دست دادن وزن در هر سنی می‌تواند شما را پس‌انداز کند

فواید بسیاری برای حفظ وزن سالم وجود دارد اما اگر به این منافع فکر کنیم نه تنها از لحاظ سبک زندگی بلکه از نظر حساب‌های بانکی مان ? یک مطالعه جدید از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز بلومبرگ به این موضوع نزدیک شد و این سوال در مورد archers کماندار به هزینه‌های مربوط به چاقی ( با توجه به هزینه‌های مستقیم پزشکی و نیز زیان‌های بهره‌وری کار ) و محاسبه اینکه چگونه این هزینه‌ها طی یک عمر سپری می‌شوند را محاسبه کرد . به عنوان مثال : بگویید که شما 40 سال سن دارید و چاقی دارید ( BMI of یا بالاتر ) . اگر به اندازه کافی پوند پس‌انداز کنید تا به عنوان اضافه‌وزن ( BMI of تا زیر 30 ) وزن داشته باشید , باید به طور متوسط of دلار صرفه‌جویی کنید . اگر شما به آنچه از نظر پزشکی به عنوان وزن نرمال طبقه‌بندی می‌شود ( یک BMI بین 5 / 5 تا 25 ) طبقه‌بندی می‌شود , می‌توانید تقریبا دو برابر بیشتر از 31,447 دلار پس‌انداز کنید . در حالی که ارزش پس‌انداز شما در سن 50 سالگی ( به اندازه 36,278 دلار ) است , مطالعه نشان داد که از دست دادن وزن در هر سنی , حتی بیش از 80 سال می‌تواند شما را نجات دهد چرا که محققان با این ارقام فوق‌العاده خاص سر و کار پیدا کرده‌اند ? دکتر بروس Y . لی مدیر اجرایی مرکز پیش‌گیری از چاقی جهانی در مدرسه بلومبرگ در جانز هاپکینز توضیح می‌دهد که محققان یک مدل شبیه‌سازی کامپیوتری ایجاد کرده‌اند که وزن و وضعیت سلامت فرد را شبیه‌سازی می‌کند ( با در نظر گرفتن وزن نرمال , اضافه‌وزن , و انواع بدن چاق ) در سنین 20 تا 80 سال . دکتر

دکتر لی می‌گوید: "تنها دو نوع هزینه در اینجا وجود دارد: دکتر لی می‌گوید: " واقعاً دو نوع هزینه در اینجا وجود دارد: یکی به طور مستقیم پزشکی است، بنابراین همه چیز از مراجعه پزشک، دارو، داروهای قلبی عروقی و غیره وجود دارد ". سپس [در] پتانسیل کاهشی در امید به زندگی را به دست آورد. همه این‌ها به today's دلار شباهت داشت؟ " نگاه کردن به هزینه‌های سرد و حساب‌شده مربوط به مشکلات سلامتی کشنده که چاقی می‌تواند باعث شود یا پیچیده شود ممکن است این احساس را داشته باشد: سرد و حساب‌شده. اما دکتر لی و همکارانش می‌خواستند نقطه‌ای بسازند که با همه در زمانی که یک تماس بیدار به نظر می‌رسد ضروری باشد: بیش از ۷۰ درصد آمریکایی‌ها اکنون به عنوان چاق یا چاق طبقه‌بندی می‌شوند (تقریبا ۲۰ درصد نوجوانان). با نگاهی به جنبه اقتصادی افزایش خطرات سلامتی می‌تواند به ما کمک کند به نظر عملی تری در مورد شرایط پزشکی اولیه مرتبط با چاقی بپردازیم - هزینه‌های واقعی احتمالاً بالاتر هستند "، به جز هزینه‌های مرتبط با شرایط دیگر مرتبط با چاقی مثل ورم مفاصل، مشکلات عضلانی - عضلانی، گرفتگی تنفس، استرس، افسردگی و غیره. بنابراین هزینه‌های واقعی احتمالاً بیشتر از این است "دکتر لوییس Aronne که متخصص درمان چاقی و مدیریت وزن و ریاست هیات آمریکایی چاقی است می‌گوید: " بیش از ۵۰ بیماری وجود دارند که نتیجه مستقیم افزایش چربی بدن هستند " و این کاهش وزن فرد می‌تواند باعث بهبود چشمگیر شود. این مطالعه به عقیده او، "منطقی است"

دکتر Aronne می‌گوید: " اگر لازم باشد، این یک بحران سلامتی است و یک دلیل درمان به طور گسترده موفق نبوده است. [ این مطالعه ] نشان می‌دهد که با کاهش وزن، مزایای صرفه‌جویی در هزینه وجود دارد، اما آیا من باید پول بیشتری را صرف کنم؟ دلیل دیگر این است که دکتر لی می‌خواهد روی پول تمرکز کند، به خصوص، این است که اغلب یک نگرانی در زمانی است که افراد در حال ایجاد تغییر سبک زندگی برای از دست دادن وزن هستند. شاید اگر غذاهای فرآوری شده را می‌برید، بیشتر در سوپرمارکت‌ها خرج کنید و محصولات تازه بیشتری را اضافه کنید. شما می‌توانید با پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا خرید تجهیزات ورزشی، رژیم تناسب اندام خود را افزایش دهید. Ferreri می‌گوید: "این هزینه‌ها می‌توانند به طور حتم افزایش یابند، اما اگر شما می‌دانید که احتمالا در طول مدت طولانی چه چیزی پس‌انداز می‌کنید، این کار می‌تواند منجر به کاهش وزن خود شود"، اگرچه ما همیشه در خانه میوه می‌خوردیم، اما ما قبلا در این خانه میوه و سبزیجات بیشتری به وعده‌های خود اضافه کرده‌ایم. تا جایی که یادم می‌آید نهار را جا گذاشتم، معمولا یک ساندویچ بود. Ferreri می‌گوید: " اکنون من برای غذا خوردن در طول هفته فقط برای غذا به مغازه می‌روم، خرید [ اقلام مانند ] ماست یونانی، سالاد، سس سالاد، سالاد و توت." من هنوز به خودم کمک نکرده‌ام.

بیمه نامه در سطح جدید سلامتی من اما فرض می کنم که آنها باید تا حدودی کاهش دهند. "تابستان مارتین ، 39 ساله مستقر در کنتاکی بیش از 131 پوند از دست داده است (به 142 پوند در 5'5 رسیده است") نسبتاً فوری دیده است. صرفه جویی در هزینه او کمتر می خورد ، داروهای تجویزی را از بین می برد و مانند Frappuccinos بسته بندی شده با کالری یا موارد سودا پاشیده نمی شود. او همچنین باغ سبزیجات خود را راه اندازی کرده است و اکنون به جای خرید تخم مرغ ، مرغ های زنده را در حیاط خلوت خود پرورش می دهد. اما ، او با خوشحالی می افزاید ، هر پولی که می تواند پس انداز کند ، خودش را خرج می کند زیرا می تواند خیلی بیشتر انجام دهد. "مارتین می گوید:"هر پولی که پس انداز می کنم برای پرداخت کلاس های زومبا یا سایر کلاس های بدنسازی هزینه می شود.". مارتین می گوید: "من الان خیلی بیشتر خرید را دوست دارم که تمایل به خرید لباس بیشتر دارم.". "اما من می توانم بگویم که در دراز مدت ، 10 سال از این پس ، من در مکانی بسیار بهتر از سلامتی خواهم بود اگر وزن خود را از دست ندهم. این باید با کاهش هزینه های پزشکی ، مقداری پول در من صرفه جویی کند ، زیرا ناسالم گران می شود: هرچه داروهای بیشتری مصرف کنید و آزمایش هایی را که باید انجام دهید ، و غیره. "راز برای خوردن HealthyNov. 27، 201701: 48 تغییر شیوه زندگی می تواند دوستانه با هزینه باشد. آماندا پاول ، مدیر پزشکی مرکز کاهش وزن پزشکی در بیمارستان Lahey و مرکز پزشکی تأکید می کند که کاهش وزن لازم نیست یک بار مالی باشد ، و بیماران خود را ترغیب می کند که درک کنند که آنها مجبور نیستند انتخاب های رادیکال سبک زندگی را انجام دهند. به مدت 15 دقیقه دو بار در روز از پله های موجود در ساختمان خود استفاده کنید و توصیه خود را 30 دقیقه ورزش در روز انجام داده اید. "خوردن سالم فقط در مورد انتخاب دقیق تر است. "به جای سفارش یک کروسانت تخم مرغ و پنیر ، با کلوچه تخم مرغ و پنیر بروید و 300 کالری صرفه جویی کنید. وقتی به یک رستوران می روید ، بخواهید سبد نان را از بین ببرید و به جای سیب زمینی پوره سبزیجات تهیه کنید. اینها چیزهای گران قیمت نیستند ، آنها فقط گزینه های دیگری هستند. "پاول می افزاید که شما

دکتر Powell.And , مدیر برنامه دانشگاه ویلانوا برای پیش‌گیری و آموزش چاقی ( COPE ) , می‌گوید : " اگر شما 10 تا 6 دقیقه در روز ورزش کنید , می‌توانید کمی پس‌انداز کنید " . حداقل در روش beginning.One می‌بینیم که افرادی که پول را پس‌انداز می‌کنند فقط در مورد داروها هستند . Diewald می‌گوید : " اگر شما 10 تا 6 قرص از دارو را شکل دهید , پس‌انداز زیادی دارید و آن‌ها این ایده را دارند که باید این تغییرات عظیم را از دست بدهند و به دنبال طلا باشند و این می‌تواند برای کسی که با وزن تقلا می‌کند , ترسناک باشد . من به مردم اطمینان می‌دهم که تغییرات کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی در زمینه نحوه احساس آن‌ها داشته باشد و از دست دادن پنج درصد از وزن بدن شما می‌تواند مفید باشد ." Diewald می‌گوید : " اگر مردم به سمت سبک زندگی گیاهی بیشتری حرکت کنند , جایی

سالم است به طوری که او زندگی می کند تا ببیند دخترش بزرگ شده است. اما فکر کردن در مورد برخی از مزایای مالی مطمئناً ضرری ندارد. "مارتین می گوید:"من در پایان امیدوارم که [کاهش وزن] به من صرفه جویی زیادی کند.". "اما یک چیز مطمئناً است: زندگی من را نجات داده است." می خواهید بهتر بخورید? سعی کنید این SWAPS ساده: چگونه می توان طعم غذای سالم را خوشمزه کرد ، با توجه به یک مشهور Chef8 تعویض رژیم غذایی کوچک که به Payoffs Health عظیم اضافه می کند تحقیقات می گوید این یک ترفند به شما کمک می کند تا بیشتر اصول ضدعفونی کننده Veggies5 را برای تمیز کردن رژیم غذایی خود بخورید? NBC News BETTER با یافتن راههای آسان تر ، سالم تر و باهوش تر برای زندگی وسواس دارد. برای خبرنامه ما ثبت نام کنید و ما را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع

طلاق توافقی چیست؟

در این مقاله شرایط و مراحل طلاق توافقی به طور کامل توضیح داده شده است تا موکلین گرامی با اطلاع کافی نسبت به طی نمودن این مراحل تصمیم گیری نمایندو در صورت لزوم می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی در جهت تهیه و تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا اعطای وکالت به وکلای گروه حقوقی اوستا استفاده نمایند.

مراحل طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟


نوعی طلاق است که زوجین در آن در مورد تمامی مواردی که در هنگام طلاق می بایست درباره ی آنها تصمیم گرفته شود توافق دارند یا به دلیل شرایط وجود و عدم وجود تمایل به ادامه ی زندگی با گذشت در موارد تعیین شده قانونی به توافق خواهند رسید.

 

موسسه ی حقوقی اوستا با استفاده از تجربه ی خود پاسخگوی شما عزیزان است . در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فوق حرفه ای ما در ارتباط باشید . مشاوران حقوقی موسسه ی اوستا به صورت دقیق تر مسائل و مشکلات شما کاربران محترم را بررسی میکند. 45403-021

 

در فرم توافق زوجین برای طلاق توافقی چه مواردی باید ذکر شود؟


مهریه
زوجین باید توافق کنند که آیا زوجه بخشی از مهریه یا تمام مهریه را دریافت نمایند یا خیر. در بسیاری از مواقع  در طلاق توافقی زوجه در ازای مبلغ یا مالی نظیر خودرو یا ملک و یا هر چیز دیگری مابقی مهریه را میبخشند.

در بعضی از موارد نیز زوجین در ازای مبلغی به صورت اقساط مالی مثلا 3 میلیون تا مدت معین 5 سال مابقی مهریه را میبخشد.

توجه کنید که اگر زوجه با وکالت طلاق به دادگاه مراجعه نماید بر اساس عرف و رویه قضایی می بایست

بخش اعظمی از گرفتن مهریه خود را یعنی حداقل نصف آن را به زوج ببخشد.

گرفتن نفقه پس از طلاق توافقی

حضانت
حضانت فرزندان تا سن 7 سالگی با مادر است و پس از آن تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختران 9 سال و برای پسران 15 سال است.

باید توجه داشت که اگر:

زوجین باهم و بدون وکالت نامه برای طلاق توافقی اقدام نمایند باید بر سر حضانت توافق نمایند که آیا حضانت تا سن بلوغ با یکی از زوجین باشد و یا حضانت مطابق قانون بین زوجین تقسیم شود .

اگر زوجه با وکالت نامه طلاق به دادگاه مراجعه نماید، باید حق تعیین حضانت فرزندان در وکالت نامه قید شده باشد در غیر این صورت حضانت مطابق قانون تا 7 سال به مادر داده خواهد شد.

نفقه
گرفتن نفقه ، درصورتی که زوجه نفقه ی معوقه داشته باشد می بایست در مورد بذل و یا گرفتن آن با همسر خود توافق نماید.

اجرت المثل
به معنای کارهایی است که زن در خانه انجام داده است. در صورتی که زن بخواهد از شوهر خود اجرت المثل بگیرد باید در مورد آن با شوهر خود توافق نماید.

جهیزیه
زوجه در صورتی که فاکتور اجناسی را که خریداری کرده است داشته باشد یا سیاهه ای که به هنگام عقد به امضای داماد رسیده باشد را در اختیار داشته باشد می تواند جهیزیه ی خود را از منزل شوهر پس بگیرد

آیا انجام مشاوره ی روانشناسی در مراکز بهزیستی و غربالگری مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی است؟
بله،در این مرحله زوجین باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز درخواست مشاوره طلاق خود را مطرح کنند و پس از آن با معرفی به مشاور روانشناس باید حداقل 5 جلسه مشاوره را بگذرانند در صورتی که روانشناس تشخیص دهد که ادامه ی زندگی به صلاح زوجین نیست گواهی عدم انصراف از طلاق صادر می کند.

حداقل زمان مشاوره برای 5 جلسه روانشناسی چند روز است؟
45 روز و پس از آن با تشخیص روانشناس گواهی عدم انصراف طلاق صادر می شود.

پس از آن که گواهی عدم انصراف از طلاق را گرفتیم چه اقدامی باید بکنیم؟
باید به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق توافقی را مطرح نمایید. پس از ثبت دادخواست براساس محل زندگی مشترک زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردد.

مشاوره حقوقی رایگان

دادگاه با بررسی مدارک و صدور عدم امکان سازش چه درخواستی را صادر می کند؟
دادگاه از زوجه می خواهد که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید.

اگر زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند می تواند به مهریه ی خود رجوع کند؟
چنانچه زوجه به صورت محضری و در دفتر اسناد از مهریه ی خود چشم پوشی کند حتی در عده نیز نمیتواند به مهریه ی خود رجوع کند.

چنانچه زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند  ایا مرد میتواند همسر خود را طلاق ندهد؟
در صورتی که زن در زمان عده طلاق توافقی به مهریه ی خود رجوع کند زوج میتواند از طلاق رجوع کند و همسر خود را طلاق ندهد.

اگر زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد حتما باید در رای دادگاه ذکر گردد؟
در صورتی که زن در توافقنامه بین زوجین مهریه را بخشیده باشد باید حتما در رای دادگاه ذکر گردد در غیر این صورت زن در زمان عده می تواند به مهریه ی خود رجوع کند.

اگر زن به هنگام طلاق باکره باشد به او مهریه ی کامل تعلق میگیرد؟
خیر، اگر زن هنگام طلاق باکره باشد به او نصف مهریه تعلق میگیرد.

ایا مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید؟
بله،در صورتی که پس از صدور دادنامه، زن حاضر به اجرای صیغه ی طلاق نباشد چون حق طلاق با مرد است مرد میتواند با طی مراحل قانونی نسبت به اجرای صیغه ی طلاق به تنهایی اقدام نماید.

برای اطلاع بیشتر از این قوانین با مشاورین ما در موسسه حقوقی اوستا به آدرس اینترنتی www.avestalaw.com و یا شماره تماس موسسه، تماس حاصل فرمایید: 45403-021

ایا زوجه میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید؟
در صورتی که زوجه از شوهر خود وکالتنامه ی طلاق داشته باشد میتواند برای طلاق توافقی اقدام نماید. البته باید در وکالتنامه شرط قابل توکیل به غیر بودن لحاظ شده باشد در غیر این صورت وکالتنامه اثر قانونی نخواهد داشت.

http://parsinews.ir/news/page/e53ef1e8db604e3b8514b87e27bee845


ترومن Gave به بمب اتمی هیروشیما پس از تور Berlin برلین

ترومن  Gave  به  بمب  اتمی  هیروشیما  پس از  تور  Berlin برلین

تاریخ of ۲۶، ۲۰۱۶۰۴: ۲۴ ساعت پس از ایستادن در خرابه‌های برلین بود که رئیس‌جمهور هری اس. ترومن دانشمند بریتانیایی، هری ترومن و وینستون چرچیل نخست‌وزیر بریتانیا در پوتسدام، آلمان، برای بحث در مورد پایان جنگ جهانی دوم در پوتسدام، در ماه جولای سال ۱۹۴۵ در طی کنفرانس پوتسدام در پوتسدام، تصمیم گرفت تا به پایان جنگ جهانی دوم با ژاپن خاتمه دهد. همانطور که ترومن در ششم اوت ۱۹۴۵ به سمت واشنگتن بازگشت، در ششم اوت ۱۹۴۵، یک بمب‌گذار هواپیمای B - ۲۹ از جزیره آرام of خارج‌شده و سلاحی را حمل کرد که در آن دنیا هرگز هدف before.The را ندیده بود: Hiroshima.Seve nty - یک سال پس از اینکه زمین به ویرانه رادیو اکتیو تبدیل شد، رئیس‌جمهور باراک اوباما روز جمعه یک سفر زیارتی تاریخی به شهر جن‌زده برگزار خواهد کرد. اما او هیچ عذر خواهی برای بمب‌گذاری که بیش از ۸۰ هزار نفر را کشته و ده‌ها هزار نفر را در ناکازاکی منفجر کرد. هیروشیما بعد از بمباران اتمی هیروشیما، دو ماه بعد از بمباران اتمی هیروشیما، دو ماه پس از بمباران اتمی هیروشیما، بمباران اتمی هیروشیما و ژاپن که گمان می‌رفت منجر به کشته شدن هزاران تن دیگر از مردم ژاپن و ژاپن شود. به رام مهم نیست چه کار می کنه.

crybabies اکنون می گویند زیرا آنها مجبور به تصمیم گیری نبودند. "


منبع

دانشمندان تصدیق می‌کنند که geckos ها به مردگان یا زنده ادامه می‌دهند.

دانشمندان تصدیق می‌کنند که geckos ها به مردگان یا زنده ادامه می‌دهند.

هرکسی که یک ژکو را در حال خزیدن در دیوار دیده است ، باید تعجب کرده باشد که مارمولک ها چقدر خوب می چسبند. پاسخ این است که ، البته ، چین های کوچک و ساختار روی انگشتان پا به آنها اجازه می دهد سطوح محکم را بکشند ، اما تا همین اواخر دانشمندان نمی دانستند که آیا geckos باید خود را برای چسبیدن به چیزها اعمال کند یا اصلاً هیچ تلاشی نمی کند. محققان دانشگاه کالیفرنیا ، ریورساید ، نشان داده اند که این دومی است. قسمت زیرین یک پا gecko ، که در میلیون ها قطعه موی UCec پوشیده شده است و سطح آن را می چسباند. خرس قبل از لغزش ، سپس همین کار را با یک مرده انجام داد. در هر دو مورد ، آنها تقریباً دقیقاً یکسان عمل کردند ، قبل از از دست دادن حدود 5.4 نیوتن نیرو گرفتند. این بدان معناست که گکوها مجبور نیستند انرژی خود را در راهی که انسان مجبور است هدر دهد ، هدر دهند ، اگر مثلاً از یک نوار آویزان باشد. با این حال ، Geckos می تواند در صورت انتخاب با کشش یا جمع کردن انگشتان پا ، میزان گرفتن را تغییر دهد و به آنها اجازه دهد سریع یا از یک موقعیت خارج شوند? این مطالعه ، توسط ویلیام استوارت و تیموتی Higham ، در شماره ماه دسامبر نامه های زیست شناسی ظاهر شد. 14 گونه جدید قورباغه های رقصنده کشف شده 8 مه 201401: 02IN-DEPTHRussia دوباره کنترل ماهواره جنسی Gecko Zero-G را به دست می آورد. علوم پشت Gecko سکس: چگونه انسان ها دوباره تولید می شوند در فضا! Z-Man: مواد الهام گرفته از Gecko به شما امکان می دهد دیوارهای شیشه ای شیب دار صعود کنید SOCIALGeckos بدون حتی تلاش کردن چسبنده است


منبع

افزایش محبوبیت ماری جوانا vaping نگرانی های بهداشتی را به وجود می آورد

یک نظرسنجی مبتنی بر مدرسه نشان می دهد که تقریباً از هر 11 دانش آموز آمریکایی از ماری جوانا در سیگارهای الکترونیکی استفاده کرده اند و نگرانی های بهداشتی را در مورد محبوبیت جدید vaping در بین نوجوانان افزایش می دهد. سیگارهای الکترونیکی معمولاً حاوی نیکوتین هستند ، اما بسیاری از دستگاه های باتری می توانند مواد دیگر را تبخیر کنند. از جمله ماری جوانا. نتایج منتشر شده در روز دوشنبه به این معنی است که 2.1 میلیون دانش آموز دبیرستانی از آنها برای بالا رفتن استفاده کرده اند. تبخیر معمولاً کمتر از سیگار کشیدن خطرناک تلقی می شود ، زیرا سوزاندن تنباکو یا ماری جوانا مواد شیمیایی تولید می کند که برای ریه ها مضر است. اما تحقیقات کمی در مورد اثرات طولانی مدت سیگارهای الکترونیکی وجود دارد ، از جمله اینکه آیا آنها به ترک سیگاری ها کمک می کنند. RelatedMore Boomers Baby ، Generation Xers در حال سیگار کشیدن علفهای هرز هستند بیشتر بچه های بومر ، Generation Xers در حال سیگار کشیدن علفهای هرز هستند. افراد بالای 50 سال از حشیش استفاده می کنند و برخی پزشکان نگران هستند افزایش نوجوانان با استفاده از سیگارهای الکترونیکی باعث نگرانی مسئولان بهداشتی شده است که نگران هستند بچه ها به نیکوتین ، محرک شوند و احتمالاً سیگار را امتحان می کنند. هفته گذشته ، سازمان غذا و دارو به پنج سازنده سیگار الکترونیکی 60 روز فرصت داد تا برنامه هایی را برای متوقف کردن مصرف کم مصرف محصولات خود تهیه کنند. تقریباً 9 درصد از دانشجویان مورد بررسی در سال 2016 گفتند که از دستگاه سیگار الکترونیکی با ماری جوانا استفاده می کنند. گزارش روز دوشنبه در مجله JAMA Pediatrics. این شامل یک سوم کسانی است که تا به حال از سیگارهای الکترونیکی استفاده کرده اند. این تعداد نگران کننده است "زیرا استفاده از حشیش در جوانان می تواند بر یادگیری و حافظه تأثیر منفی بگذارد و ممکن است پیشرفت و تحصیلات بعدی را مختل کند." دانش آموزانی که گفتند با یک مصرف کننده دخانیات زندگی می کنند ، بیشتر از دیگران احتمال دارند که ماری جوانا را تبخیر کنند. مشخص نیست که آیا تبخیر ماری جوانا در بین نوجوانان افزایش می یابد یا ثابت نگه می دارد. دستگاه ها به یک صنعت چند میلیاردی تبدیل شده اند ، اما نسبتاً جدید هستند. در کشورهایی که ماری جوانا قانونی است ، خریداران می توانند کارتریج های مایع حاوی THC ، ماده شیمیایی موجود در ماریج را خریداری کنند

uana که افراد را بالا می برد ، با تعدادی دستگاه کار می کند. Juul ، تاکنون محبوب ترین دستگاه سیگار الکترونیکی ، غلاف ماری جوانا را ارائه نمی دهد ، اما کاربران می توانند کارتریج ها را با روغن حشیش دوباره پر کنند. این اولین بار بود که در مورد این نوع بررسی خاص ، که از ملی استفاده می کند ، سؤال شد. نمونه نماینده دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی. بیش از 20،000 دانشجو در سال 2016 نظرسنجی را انجام دادند. نظرسنجی متفاوت از دانشگاه میشیگان در ماه دسامبر هنگامی که برای اولین بار در مورد تبخیر ماری جوانا درخواست کرد ، نتایج مشابهی پیدا کرد. در این مطالعه ، 8 درصد از دانش آموزان 10 گفتند که آنها در سال گذشته ماری جوانا را از بین بردند. "ریچارد میچ ، محقق دانشگاه میشیگان گفت:"خطرات سلامتی ناشی از تبخیر نه تنها در دستگاه های vaping بلکه در محیط اجتماعی که همراه آن است ، ساکن هستند.". وی گفت ، كودكانی كه ویپ می كنند به احتمال زیاد به عنوان مصرف كننده مواد مخدر شناخته می شوند و با مصرف كنندگان مواد مخدر دوست می شوند ، افزود: "حلق آویز با مصرف كنندگان مواد مخدر یك عامل خطر اساسی برای مصرف داروهای بعدی است."


منبع

مطالعه: اگر شما در سال ۲۰۰۰ برای خرید خانه پول تهیه می‌کردید، احتمالا به لک نبود

مطالعه: اگر شما در سال ۲۰۰۰ برای خرید خانه پول تهیه می‌کردید، احتمالا به لک نبود

برخی از مالکان به سرعت ثروتمند شدند، در حالی که برخی دیگر در طی رکود بازار املاک و مستغلات در دهه ۲۰۰۰ پول را از دست دادند، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که هیچ مهم نیست وقتی homebuyers سیاه‌پوست برای اولین بار خانه شان را خریداری کرد، اکثر آن‌ها money.Acco rding را به این مطالعه از دست دادند، " آیا زمان‌بندی همه چیز است؟ مسابقه، homeownership و NetWorth در دهه ۲۰۰۰ که " روز چهارشنبه در ژورنال اقتصاد املاک و مستغلات منتشر شد، محققان دریافتند که نژاد یک عامل کلیدی در تعیین این است که افرادی که اولین خانه‌های خود را از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ خریداری کرده‌اند، از دسامبر ۲۰۰۷ تا ژوئن ۲۰۰۹، پول‌های مفقود شده را از دست داده‌اند. این گزارش به خانواده‌هایی با درآمد متوسط حدود ۱۰۶،۰۰۰ دلار یا کم‌تر و homebuyers که در طول سال‌ها با رشد اقتصادی ۵۸ درصد کاهش داشته‌اند، نگاه کرد و این گزارش نشان داد که خریداران سیاه ۴۷ درصد ثروت خود را تجربه کرده‌اند در حالی که homebuyers سفید ثروت خود را ۵۰ درصد افزایش داده‌است." نیومن، که استاد مطالعات سیاسی در دانشگاه جان‌هاپکینز بود، گفت: " همه گزارش‌هایی که در مطبوعات عمومی و مجلات علمی در حال مطالعه بودیم، در کل، به طور کلی در مورد مالکان خانه صحبت می‌کردند، اولین بار به طور کلی و هرگز با نژاد آن‌ها تمایز قایل نشد. این مطالعه بر روی تحقیقات قبلی انجام‌شده در سه محله دیترویت و بخش پرنس جورج، مریلند، برای این کتاب "خانه دیون" نوشته شده بود. میان و ا. صوفی گفت: " اگر آن‌ها اجاره می‌کردند، همه این حقوق صاحبان سهام را از دست نمی‌دادند. آن‌ها می‌توانستند پول را در یک سی‌دی با سود کم کنار بگذارند و یا آن را زیر تشک پنهان کنند." اسکات Holupka، یکی از همکاران تحقیق ارشد در جان هاپکینز، کشف کرد که به نظر می‌رسد زمانبندی مهم‌ترین عامل

مشخص شد که آیا خریداران سفید پول خود را در خانه‌های خود کسب کرده‌اند یا خیر . اما زمانبندی به معنای هیچ چیزی برای buyers.Conv های سیاه نبود , محله‌های خریداری‌شده در آن تفاوت داشتند . نیومن گفت : " این محله‌ها عمدتا سیاه بودند , جایی که قیمت خانه‌ها کم‌تر بود , ارزش‌های قدردانی کمتری داشتند و نرخ‌های homeownership رو به کاهش بودند . پیدا کردن یک خانه با قیمت پایین‌تر در یک محله قدردانی پایین‌تر , بسیار خطرناک است . اگر شما در موقعیتی نیستید که این نوع ریسک را جذب کنید , بهتر است که یک محله با ثبات تر پیدا کنید ." به to : arrowhead Landfill , جنگ مدرن حقوق مدنی و وضعیت تاهل نیز عوامل قوی در چگونگی تاثیر خرید خانگی بر دارایی‌های صاحب‌خانه سیاه بودند . وضعیت تاهل و تحصیلات به هیچ وجه خریداران سفید را تحت‌تاثیر قرار نداد . در روز 14 فوریه 2008 در حومه شهر دیترویت , رویال اوک , میشیگان , قیمت یک علامت کاهش قیمت در بالای یک خانه برای فروش قرار می‌گیرد . منطقه دیترویت , که با ترکیبی از بیکاری و بازار مسکن کاهش‌یافته , به شدت آسیب‌دیده است , در سال گذشته بالاترین نرخ سلب حق رهن را در کشور به خود اختصاص داد . ( عکس از بیل Pugliano / گتی ایماژ ) پژوهشگران

در طول رکود اقتصادی، بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، ارزش خالص برای homebuyers سفید ۳۳ درصد کاهش یافت، در حالی که homebuyers سیاه جدید ۴۳ درصد از homebuyers را در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ از دست دادند، در حالی که buyers سیاه جدید ۵۰ درصد افزایش ارزش خالص خود را شاهد بودند در حالی که homeowners سیاه جدید ۴۷ درصد را از دست دادند. او گفت: " این بدان معنی است که سفید پوستان حدود ۲۴،۰۰۰ تن از سیاهپوستان را از دست داده‌اند. این بدین معنی است که اگر آن‌ها اجاره می‌کردند، آن‌ها همه این حقوق صاحبان سهام را در خانه‌هایشان از دست نمی‌دادند.


منبع

متهم شدن مظنون به کشته شدن پسر 4

متهم  شدن  مظنون  به  کشته  شدن  پسر  4

به گفته پلیس آلبوکرکی، پلیس در روز چهارشنبه مردی را در ارتباط با قتل یک دختر ۴ ساله دستگیر کرد که ماموران تحقیق بر این باورند که وی در روز سه‌شنبه در یک مراسم خشم جاده‌ای کشته شد. وی در روز چهارشنبه در یک جشن تولد دستگیر شد و به جای ۶۵۰۰۰۰ دلار پول نقد که تنها روز چهارشنبه به قید وثیقه آزاد شده بود، نگهداری می‌شود. او چند ساعت زودتر به عنوان "فرد مورد علاقه" انتخاب شد و بعد از اینکه یک مرد مسلح در ساعت ۳ بعد از ظهر (۵ بعد از ظهر به وقت شرقی)بر روی کامیون سوار بر کامیون آتش گشود، در راس ساعت ۳ بعد از ظهر (۵ بعد از ظهر به وقت شرقی)کشته شد. او گفت که پلیس یک تماس ناشناس از فردی دریافت کرده‌است که می‌گوید آن‌ها می‌دانند که چه کسی لی‌لی را هدف گلوله قرار داده‌است و این کمک به هدایت برادر ۷ ساله او از مدرسه در روز سه‌شنبه کمک کرد و در فاصله ۴۰ از سمت غرب و برخی از نوع حادثه خشم جاده‌ای رخ داد. ادن گفت: " بچه‌ها در صندلی عقب بودند و در حالی که خودروها از سمت غرب به سمت غرب می‌رفتند، شلیک گلوله به داخل کامیون شلیک شد. وی گفت که دخترش خونریزی دارد، به لبه جاده رفت و سعی کرد تا کمک‌های اولیه را اداره کند. کودک به بیمارستان نیو مکزیکو منتقل شد و در آنجا درگذشت. هیچ‌کس دیگری در shooting.Tony torrez ۳۲ ساله در شب چهارشنبه در ضرب گلوله of Police "۴ ساله" لی‌لی " " دستگیر شد و بیش از دوازده تماس بعد از کشتن رخ داد. جایزه‌ای به مبلغ بیش از ۲۶۰۰۰ دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت of ier چهارشنبه شد، مامور ویژه اف بی آی در مسئول کارول لی از دفتر می‌دانی آلبوکرکی اعلام کرد که آژانس فدرال investi خود را راه‌اندازی کرده‌است.

افراد علاقمند به تیراندازی , قول دادند که به هر طریقی که ممکن است


منبع

" لیل ", یک خواننده رپ و ستاره مد در حال شکوفا شدن است.

"لیل کیکو" (Lil لیل Peep)، یک ستاره در حال شکوفایی است که در پی آنلاین شدن این ترانه، روز چهارشنبه در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر کشته شد. او در توسکان، آریزونا، به لیل کیکو گفت که نام لیل کیکو که نامش گوستاو Ahr بود، در اتوبوس تور او قبل از یک کنسرت برنامه‌ریزی‌شده در شهر چهارشنبه در شب چهارشنبه پیدا شد. او گفت: " او بسیار باهوش، بسیار خلاق، بسیار خلاق، بسیار جذاب، مهربان و جذاب بوده‌است. او گفت: " او بسیار باهوش، بسیار خلاق، بسیار جذاب، مهربان و جذاب بوده‌است. او گفت: " او بسیار باهوش، بسیار خلاق، بسیار جذاب، مهربان و جذاب بوده‌است. او گفت: " او بسیار باهوش، بسیار خلاق، بسیار جذاب، مهربان و جذاب بوده‌است. میلیون ها نفر به صورت آنلاین به انتشار اولین آلبوم کامل او در ماه اوت، "بیا"، در مصاحبه سال ۲۰۱۶ با پیچ فورک، او موزیک اعتراف خود را به عنوان نسخه جدیدی از "emo" توصیف کرد که ظاهرا در روز چهارشنبه عکسی را در اینستاگرام پست کرد که نشان‌دهنده استفاده از مواد مخدر بود. یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط @ lilpeep در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ در ساعت ۵: ۳۹، PST با خالکوبی روی بدن و قسمت‌های صورتش و یک شوک موی بلوند، ظاهر برجسته Ahr توجه جهان مد را جلب کرد. او پنج شنبه در بیانیه خود به GQ گفت: "من فکر می‌کنم که دنیای مد در حال حاضر واقعا به من نیاز دارد".

او خیلی به او افتخار می‌کرد و هر چیزی که می‌توانست به زندگی کوتاهش دست یابد. " او واقعاً از طرفداران و مردمی که او را حمایت و دوست دارند, سپاسگزارم. "


منبع

ستون طوفان قدرتمند خرس‌ها در نشویل، تنسی

ستون طوفان قدرتمند خرس‌ها در نشویل، تنسی

رگبار شدیدی در اوایل روز جمعه در نشویل به پایان رسید , اما هواشناسان پیش‌بینی کردند که این سیستم به سرعت قدرت خود را از دست خواهد داد . اثرات مخرب بیش از 250 هزار خانه و کسب‌وکار بدون قدرت در سراسر تگزاس در روز پنجشنبه باقی گذاشت . دو گردباد در آرکانزاس و میسوری گزارش شدند . خط آب و هوا از تگزاس به دریاچه‌های بزرگ کشیده شد . But پالمر , forecaster در کانال آب و هوا گفت : " اما در پایان روز جمعه , ما برای سفره‌ای جمعه به مرکز تنسی رفت و گفت : " به غیر از نشویل این روز , ما در سراسر روز شانس بسیار کمی داریم " . سرویس هواشناسی ملی در سرتاسر تنسی و کنتاکی اخطار صادر کرد . روز پنجشنبه , دالاس با تند بادها به حدود 70 مایل بر ساعت رسید و بیش از 700 پرواز در شیکاگو لغو شد . اما تا ساعت 4 صبح روز جمعه , تنها 5,000 ویژگی در اطراف فورت ورث , بدون قدرت بود . اگرچه انتظار می‌رفت که طوفان ضعیف شود , پالمر گفت که هنوز احتمال این وجود دارد که " طوفان‌های شدید " وقتی به کارولینا رسیدند که بعدها در شرایط جوی day.IN - DEPTHWild به کارولینا برخورد کرد : کدام رویدادها می‌توانند بر علیه آن تمرکز کنند ? سوابق باستانی در آگوست : سقوط NOAASOCIALShort از " واکنش " ابولا به مدیریت آب و هوای نامساعد ( @ DallasOEM ) در 2 اکتبر سال 2014 در فورت ورث Stockyards گزارش شد : سقوط NOAASOCIALShort از " ابولا " به مدیریت آب و هوای نامساعد ( @ DallasOEM ) 2 اکتبر سال 2014 . تصویر : @ WilkoTravels . # txwx # DFWwx pic.twitter.com/CXW3NhLAcH-


منبع

اولیه آریزونا برای آزمایش رای‌دهی of لاتینی گسترش‌یافته

اولیه آریزونا برای آزمایش رای‌دهی of لاتینی گسترش‌یافته

یک روز قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری، همه تمرکز خود بر آریزونا را بر عهده خواهند داشت و اینکه آیا رای دهندگان یک سناتور قدیمی و جمهوریخواه را فرصتی برای مبارزه با کرسی‌های خود در انتخابات عمومی می‌دهند یا به آن‌ها می‌دهند، سناتور جمهوری‌خواه سناتور جان مک کین و کلانتر بخش Maricopa، جو مک کین، و هر دوی آن‌ها حامی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه هستند. نشسته‌ای مقدماتی آریزونا اجازه عبور از رای دادن برای کسانی که یک حزب را انتخاب کرده‌اند اجازه نمی‌دهند، اما افراد مستقل مجاز به رای دادن در هر دو حزب جمهوریخواه هستند: مک کین: مردم آریزونا meAug را می‌دانند. ۲۹، ۲۰۱۶۰۲: ۴۴ آمریکای لاتینی‌ها در ایالت به شدت به عنوان دمکرات‌ها ثبت می‌شوند، بنابراین بسیاری از آن‌ها نباید در مورد مک کین بگویند، سفر ترامپ به دولت به عنوان چیزی از پس‌زمینه‌ای به وضعیت اولیه دولت عمل می‌کند. خاطرات مربوط به قانون مبارزه با مهاجران دولت (بخش‌هایی از آن توسط دیوان عالی آمریکا واژگون شدند)همچنان تازه باقی مانده‌اند و برچسب Trump برای برخی تلاش برای خارج کردن رای دهندگان لاتینی در TED، با رای دهندگان واجد شرایط در سال ۲۰۱۶، با ۹۹۲،۰۰۰ رای دهندگان واجد شرایط در سال ۲۰۱۶، حدود ۲۱.۵ درصد از جمعیت واجد شرایط رای دهندگان ایالت در حال گسترش است. دولت در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌است و هیلاری کلینتون بازی زمینی خود را در این کشور تشدید کرده‌است و این مسابقه در کشور تشدید شده‌است. رای دهندگان لاتینی، به ویژه در بخش Maricopa، جایی که فونیکس در آن قرار دارد، نقشی در آن ایفا می‌کند تا آخرین شماره ثبت رای دهندگان توسط دولت منتشر شود، حزب جمهوری‌خواه دارای حاشیه‌ای در ثبت رای دهندگان ایالت، ۳۴.۸ درصد به دموکرات‌ها ۳۰ درصد است. اما در حدود ۳۴.۲ درصد از خوزه Barboza، یک داوطلب آریزونا، که رای دهندگان را در مسابقات سه‌شنبه Columbus tney / News۲۱In Columbus ثبت کرده‌است، ادعا نکرده است، مک کین با سناتور سابق ایالت Kelli وارد مواجه شده‌است.

، که بیشتر سن سناتور را ساخته است - او دوشنبه 80 ساله شد - و خود را به عنوان محافظه کار تر این دو معرفی کرد. در حالی که مک کین یکی از معماران پیشنهاد مهاجرت دو طرفه سنا بود ، برخی از گروه های لاتین اخیراً با وجود لفاظی های ضد مهاجرتی خود از رئیس جمهور جمهوری خواه برای حمایت از ترامپ انتقاد کرده اند. آرپائو یکی از چهار نامزد مسابقه خود است. او یک مبارز غیرمجاز و مشاور ترامپ بوده است. اما او در حالی که درگیر درگیری مداوم با دادگاه ها و وزارت دادگستری است ، به دنبال بازگشت به دفتر است. وزارت دادگستری در حال بررسی اتهامات تحقیر آمیز علیه وی است که توسط یک قاضی فدرال به دلیل نادیده گرفتن دستورات متوقف کردن شیوه هایی که منجر به پروفایل نژادی لاتین ها و هلاکت ها شده است ، توصیه شده است. وی سه رقیب را ترسیم کرده است. جیمز گارسیا ، سخنگوی وعده آریزونا ، که رأی دهندگان لاتین را به ثبت رسانده است ، گفت که گروه ها در حال مشاهده ثبت نام لاتینوس ها بدون وابستگی به حزب هستند ، اگرچه وی گفت کسانی که هنوز تمایل به تکیه دموکرات دارند. وی گفت که انتظار دارد بازدیدهای مکرر ترامپ از ایالت و مسابقه Arpaio "رأی دهندگان لاتین را بسیار علاقه مند کند و مطمئناً گروه های مردمی در آنجا از درب به درب و استخدام رأی دهندگان لاتین و زنان استفاده می کنند." "این گروه ها هدف خود را برای ثبت نام در حدود 75،000 نفر تا روز انتخابات در ماه نوامبر... این امر تأثیر زیادی در مقدمات خواهد داشت زیرا مردم بسیار علاقه مند هستند... گارسیا گفت: "وقتی این اتفاق بیفتد ، به طور کلی اتفاق می افتد." آخرین باری که رای دهندگان در ایالت به پای صندوق های رأی می روند ، در دوره ابتدایی ریاست جمهوری مارس ، تعداد سایت های رای گیری به شدت کاهش یافته و رای دهندگان در طولانی مدت ایستاده اند. طبق اعلام جمهوری آریزونا ، تعداد رای گیری های بیشتر برای سه شنبه در محل های رای گیری قرار گرفته است. اخبار NBC Latino را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع