مشاوره حقوقی

حکومت‌نظامی بغداد پس از ۱۰ سال: حیدر al نخست‌وزیر عراق

حکومت‌نظامی بغداد پس از ۱۰ سال: حیدر al نخست‌وزیر عراق

بغداد در هفته گذشته دو حمله به تنهایی منجر به کشته شدن بیش از ۴۰۰ تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر شد. دولت‌آبادی در بیانیه‌ای در وب سایت خود گفته‌است: " چند ماه پیش, بسیاری از جاده‌های بسته در سراسر شهر باز خواهند شد, اما اکنون بغداد به اندازه کافی امن است … تا مقررات منع رفت و آمد شبانه را لغو کند. اگر چه عراق در جنگ است و هدفش آزادسازی بقیه کشور است. " بهایی ", سنی ۳۴ ساله, به اخبار nbc گفت که لغو مقررات منع رفت و آمد " فرصتی مناسب برای مردان است تا در خارج از زندان بمانند. پیش از آن که مجبور شویم بار دیگر را ترک کنیم. م. ابو ماجد, یک مسلمان شیعه, به اخبار nbc گفت: " من مطمئن نیستم که خیابان‌های بغداد به اندازه کافی ایمن باشند. " این یک فرصت خوب برای تروریست‌ها است که وسایل انفجاری دست‌ساز خود را در شب, بدون اینکه دیده یا کشف شود, بکارند. " علی جاسم بن زد " گفت که او نگران است که می‌تواند منجر به تنش‌های فرقه‌ای تازه شود. " اجازه دهید بگوییم یک وسیله انفجاری پس از نیمه‌شب منفجر شد, نقاط بررسی تلاش خواهند کرد تا مظنونین را دستگیر و سنی‌ها هدف قرار خواهند گرفت. " امیر حیدر آباد, نخست‌وزیر عراق, در طی دیدار خود از فرماندهی عملیات بغداد در روز چهارشنبه, اظهار داشت: " عراق پس از " داعش " کشته شده‌است. اس. تایید حمله داعش به ماریک

nes در IraqReuters در تهیه این گزارش نقش داشت.


منبع

پارک اکشن کلاس HBO Max s برای تابستان دلتنگی به من داد که مادر ژنرال X هرگز اجازه نداد

پارک اکشن کلاس HBO Max s برای تابستان دلتنگی به من داد که مادر ژنرال X هرگز اجازه نداد

بزرگ شدن در لاس وگاس در اوایل aughts، تنها گزینه برای گردش تابستانی که در یک کازینو وجود نداشت، چیزی بود که خانواده من به "پول جالب" لقب دادند - استخر تفریحی ساده و ساده. در آنجا، دستگاه‌های شناور مورد نیاز بودند، lifeguards مراقب هر زاویه‌ای و بدترین آسیب بود. وقتی برادر کوچک‌تر من و من کمی بزرگ‌تر شدیم، ما شروع به صرف بخشی از تعطیلات تابستانی مان با مادر خود در شهر زادگاهش پیتسبورگ کردیم، که برای ما بسیار هیجان‌انگیز بود، زیرا مزه کوچکی از همان آزادی را داشت که او به عنوان یک بچه داشت. ما می‌تونیم بدون نظارت والدین تا ساعت ۷ - یازده راه بریم. ژنرال X برای این کار ساخته شده‌است. نسل بیبی و Z، وقتی که به پارک‌های آبی محلی رسیده بود، در کنار ما محتاط بود، انگار که ما در sandcastle یا Settlers پارک Wave Pool بودیم، او به ما هشدار داده بود که در مورد استخر موج یا اسلاید بالا مراقب باشیم - هشداری که این کودک بدون جر و بحث به آن‌ها اعتنایی نکرد. اما وقتی که دوستان دبیرستان مادرم با ما بودند، من زمانی که فیلم مستند فیلم مستند ماکس tedOpinionOpinion را تماشا کردم و متوجه شدم که آن‌ها هم نگرانی‌های او و هم دوستانش را در فیلم "پارک اکشن" نیوجرسی تماشا کرده بودند، متوجه شدم که هر دو نشریه آن را "خطرناک‌ترین تفریحات آمریکا" در سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۹۶ تماشا کرده‌اند.

افراد و بزرگسالان به طور یکسان برای اجرای amok شش کشته و تعداد مشخصی از صدمات جدی در اثر سرگرمی و مقررات سست در آن زمان رخ داده است. پارک اکشن سرانجام با چندین دادخواست برخورد کرد و بدهی ها را ورشکسته کرد و پارک را ورشکسته کرد و باعث بسته شدن اولین رسمی آن شد. تماشای مستند واضح است که بچه های ژنرال X (و حتی برخی هزاره های اولیه) با مجموعه ای متفاوت از اصول زندگی می کردند تا ترس های محدود در نسل من: آنها نبودند. خودشان در عوض ، آنها به ظاهر به دنبال انواع خاصی از هیجان های گروهی بودند تا خود را از آنچه که به عنوان سختی والدین بومر کودک خود می دیدند جدا کنند. با افزایش سن ، کبودی های محو شده ، استخوان ها و داستان های شفابخش برای گفتن ، آنها همچنین عواقب رفتار کودکانه را که می تواند خیلی دور باشد ، درک کردند (شاید کمی برای فرزندانشان). بسیاری از آن نوجوانانی که زمانی جرأت عقب نشینی داشتند. بدون اینکه به والدین خود بگویند سرانجام بزرگ شدند تا فرزندان خود را بزرگ کنند تا از استخرهای موج به طور کامل جلوگیری کنند ، از Tarzan Swing پارک اکشن یا سفرهای جاده ای به شهر آتلانتیک رفتند. بچه هایی که نسبتاً آزاد بودند ، همانطور که می خواستند و اعتماد می کردند ، گاه به گاه آن را پس می دهند ، قبل از این که بخواهند هر حرکتی فرزندان خود را بدانند و به ما یاد می دادند که امن تر است که به آنها بگوییم کجا هستیم ، همچنین. زادگاه من در لاس وگاس تا سال 2013 قیامت آبشار را ندیدم ، دقیقاً همانطور که به سالهای دبیرستان خود نزدیک می شدم

از سواری های بمب گذاری شده. ممکن است من از هر تجربه ای در دوران کودکی دست بردارم و یکی را به یک "جستجوگر هیجان"یا "ناخوشایند آدرنالین" تبدیل کنم که من در شش پرچم از ساحل های غلتکی خارج شده ام - بخشی از آن به دلیل "ترسناک اما واقعی"."داستانهایی که والدین من در مورد حوادث بزرگ شده اند. با این حال ، اکنون در زمانی زندگی می کنید که در آن هیچ راهی برای سوار شدن بر روی یک صندوقچه در جزیره کوی وجود ندارد ، از یک تخته غواصی در Sandcastle پرش کنید یا یک اسلاید را در پارک اکشن زیپ کنید ، "پارک اکشن کلاس" باعث شد تا من به نوعی دلتنگی کنم که آزادانه کاری انجام دهم. - هر چیزی - پرماجرا در دوره ای بدون ماسک که در طی آن من حتی زنده نبودم. RelatedOpinionOpinion ما می خواهیم آنچه را فکر می خواهیم بشنویم. لطفاً نامه ای را به ویرایشگر ارسال کنید. این باعث می شود که من در مورد همه خطرات سرگرم کننده و غیرمترقبه ای که تابستان گذشته می توانستم از آن استفاده کنم ، فکر کنم ، اگر من فقط می دانستم که چیزی به سادگی تعطیلات تابستانی اساساً به دلیل این امر از بین می رود. همه گیر. در عوض ، من در حال حاضر برای پاییز در دانشگاه هستم و ماه ها را دوباره تماشا می کنم که به کلاس های زوم گوش می دهم. نیازی نیست که استخوانی شکسته باشم ، اما اکنون آرزو می کنم حداقل خطر خوبی داشته باشم بینی پر از کلر و زانو خراشیده شده در استخر موج. شاید سال آینده.


منبع

سایت خبری

مردم به اطلاعات از مکان های مختلف در اینترنت مختلف نیاز دارند و آنها را در طول روز دنبال می کنند. بیش از 94٪ افرادی که عامل اصلی فقر هستند ، به طراحی سایت اعتقادی ندارند. درج پیامی مبنی بر اینکه شما سایت محتوا هستید ، ممکن است اشتباه باشد. بازدید کنندگان از وب سایت

این را برای فضای داخلی درک کنید ، زیرا بسیار خسته کننده است و پیام سایت ها برای ارتقا the فرصت ایجاد سرعت بالا مناسب است. پلاگین ها ، کلیک ها و روش های دیگر برای افزایش سرعت وب سایت شما می تواند به کاهش تعداد صفحات کاربر ، افزایش نرخ تبدیل و رسیدن به رتبه بندی کمک کند.

اما ظهور پیام سازی وضعیت چیست؟ این چگونه بر این کشورها تأثیر می گذارد ، با چه کسی خواهید بود؟ پیام در مورد وضعیت آینده ممکن است خبر باشد؟ برای بررسی مجموعه این مقاله از Sentinel ، به وب سایت شرکت توسعه Noopards مراجعه کنید.

چرا مردم اخبار را روی هوا می خوانند؟
در طول دهه گذشته ، روزنامه نگاران در اطلاعات و موسسات سرمایه گذاری کرده اند و مایل به سرمایه گذاری در اینترنت نیستند. بیم آن می رود که مجبور شوند رسانه های سنتی را در اینترنت جایگزین کنند. با این حال ، روزنامه ها سعی در کاهش مطالب ، افزایش مطالب و خواندن با شخص دیگر ، به ویژه از طریق رسانه ها دارند.

شیریناواسان سیری ، معلم روزنامه نگاری در دانشکده رسانه کلمبیا در نیویورک ، گفت: "این احتمالاً جایگزین تبلیغات دیجیتالی در روزنامه نخواهد شد."

امروزه نوجوانان به طور فزاینده ای در اینترنت هستند. برای افراد زیر 29 سال ، 34 وب سایت خبری بهتر از 59 است و 28 وب سایت در تلویزیون و روزنامه ها ظاهر شده اند. این یک پیام مهم در مورد وضعیت بازی می کند.

https://newskhon.ir


این که ژنرال Z چگونه سنت‌های دیرینه رقص شیر

این که  ژنرال  Z  چگونه سنت‌های  دیرینه  رقص  شیر

(کالون)هنگامی که تنها ۴ سال داشت یک هدیه منحصر به فرد دریافت کرد: یک سری لباس روشن به اندازه کودک، که به او اجازه می‌داد تا از رقصندگان که هر ماه سال نوی قمری را تماشا کند، تقلید کند. او با شیطنت آن‌ها را تماشا کرده بود که آن‌ها را سرگرم کند و در خیابان محله چینی‌ها جمعیت را سرگرم کند، و او می‌دانست که می‌خواهد به سرعت به شکل هنری شرکت کند. او در مورد رقص شیر Crane "لئونگ" و یک تیم رقص شیر معروف بین‌المللی که در سبک "Hok سن" یا سبک مالزی تخصص دارد، یاد گرفت. زمانی که او ۱۴ ساله شد، شروع به آموزش با دوستانش کرد. Zhen گفت: " دیدن فرهنگ [ چینی ] کمی کاهش یافت و دیدن نسل جدید بچه‌های کوچک که قادر به تجربه آن نبودند، باعث شد که من بیشتر به ترویج فرهنگ کمک کنم." یک سنت که قدمت آن به قرون گذشته بر می‌گردد، رقص شیر نوعی هنر است که در ابتدا توسط بهترین هنرمندان رزمی انجام شد. امروزه، بخش شگفت انگیزی از نسل‌های جوان همچنان با سنت ارتباط دارند - به خصوص با کمک تکنولوژی و جنسیت بزرگ‌تر inclusion.Now ۲۴، Zhen مربی تیم شد و از آن زمان به ادامه این سنت کمک کرده‌است. او به شبکه NBC گفت که عشق او به عملکرد، به علاوه شاهد کاهش علاقه مردم به سن و سال او، او را از یکی از طرفداران و شرکت کنندگان تبدیل کرده‌است که می‌خواهند این سنت را زنده نگه دارند. یک سنت که قدمت چند قرن بر می‌گردد، رقص شیر یک artform است که در ابتدا توسط بهترین هنرهای رزمی NewsToday اجرا شد، که به طرز شگفت انگیزی بخش بزرگی از نسل‌های جوان هنوز با این سنت ارتباط دارند - - به خصوص با کمک تکنولوژی و گنجاندن بیشتر جنسیتی. اخبار NBC " بودن بیشتر کودکان در اینجا - - آن‌ها آمریکایی هستند. بسیار خوب، وقتی آمریکایی شدی، فرهنگ خود را کمی از دست می‌دهی. Karlin چان، فعال اجتماعی شهر نیویورک و مدیر of گفت: " شما مانند، از سنن خود دور می‌شوید."

گفت: " اما در چند سال گذشته تعداد زیادی از مردم به آن بازگشته اند. بسیاری از بچه‌های کالج این را می‌بینند, ویدئوی یوتیوب را می‌بینند. آن‌ها به فرهنگ خودشان برمی گردند, که واقعاً دلگرم‌کننده است. " کریستین لی که در گروه چان است, گفت که برادرانش او را به رقص شیری بردند. او همچنین گفت که این سنت می‌تواند به عنوان یک شکل فرهنگی عمل کند. او گفت: " من دوست دارم فرهنگ خود را به دیگران تقسیم کنم. " " بیایید بگوییم مردم غیر چینی, آن‌ها را می‌بینند و می‌گویند, " این چیست? من دوست دارم به آن‌ها اطلاع دهم و آن‌ها را به آن‌ها بگویم. " مارشال (مارشال) / ان‌بی‌سی " تا زمانی که به یاد داشته باشد در حال رقصیدن بوده‌است. پدرش یک سازمان فرهنگی در شهر نیویورک بود. در ابتدا یک خیابان برای مهاجران جدید - که عمدتاً مردان - برای برقراری ارتباط و بازی فوتبال بودند, پس از آغاز به برقراری ارتباط با جوانان با راه‌اندازی برنامه‌های مربیگری, ورزش و رقص شیر. هو که اکنون به عنوان مدیر تیم رقص شیر طلایی خدمت می‌کند, گفت: " من به نوعی به آن بزرگ شده‌بودم. " هو در واقع شروع به رقص شیر نکرد تا اینکه به یاد آورد و یاد گرفت چگونه سنج و ناقوس را اجرا کند. او می‌گوید: " من هرگز شیر نبودم, چون همیشه فکر می‌کردم که برای من خیلی سنگین است, اما من همیشه طرفدار موسیقی بودم. " او سپس اولین زن گروه برای نواختن پیانو شد و به زودی شروع به آموزش دیگر زنان جوان کرد. " بسیاری از ژنرال z زنان در تیم امروز در برنامه تابستانی دانشجویان من بودند. آن‌ها شروع کردند به تمرین در دادگاه عالی

وی افزود: " در طی سه‌تا چهار سال گذشته، بیشتر اعضای این تیم بین سنین ۱۵ تا ۲۳ سال قرار دارند. در طی سه‌تا چهار سال گذشته، ما هم اکنون هم بیشتر از یک زن Z و هم بیشتر زن شده‌ایم. ما همچنین بچه‌های کوچک شیر داریم که ۷ تا ۱۱ ساله هستند و مشارکت زنان در آنجا متوقف می‌شود. هو گفت: " در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد [همه اعضای تیم] تازه شروع به کار کردن مانند grads تازه، مقدار منصفانه در دبیرستان می‌کنند و ما هم در کالج هم داریم." در حالی که بسیاری از رقصنده‌های جدید شروع به یادگیری در ساله‌ای اولیه نوجوانی خود کرده‌اند، the یک برنامه کودکان برای رقص شیر آغاز کرده‌است، جایی که آن‌ها امیدوارند که این کار باعث جرقه زدن علاقه شود اما همچنین به اعضای جوان نقش بزرگ‌تری را برای آینده خواهد داد."


منبع

تاکسی در مقابل Rideshares: نبرد برای آینده حمل و نقل

تاکسی در مقابل Rideshares: نبرد برای آینده حمل و نقل

یکی از داغ‌ترین نبردها در جاده، همه کسانی هستند که حق دارند تا مسافران را از نقطه A به نقطه "نقطه A" یا خدمات جدید - مانند Uber، Lyft یا sidecar - اجازه دهند که افراد پیاده خودرو و راننده را از طریق یک app گوشی هوشمند استخدام کنند. از آنجا که اطلاعات کارت اعتباری آن‌ها در حال حاضر روی پرونده است، نیازی نیست با cash.Many جستجو کنید تا این گزینه را تر، راحت‌تر و responsive تر از یک تاکسی در گوشه خیابان پیدا کنید. اما این شرکت اپراتورهای تاکسی است که در معرض مقررات قانونی و هزینه‌های صدور مجوز قرار دارند و foul.Outr سال سن از آنچه که "تهدیدی جدی برای امنیت عمومی" می‌نامد، گریه می‌کنند. این انجمن ۱،۱۰۰ شرکت تاکسی را راه‌اندازی کرده‌است - اخیراً " چه کسی شما را رانندگی می‌کند؟ دیو ساتون، سخنگوی این کمپین، گفت: " این کمپین که قصد دارد مسافران را از خطرات آگاه سازد، می‌گوید که زمانی که سوار خودرو می‌شوند از خدمات ridesharing company.The فاقد اجزای ضروری ایمنی عمومی هستند، در معرض خطر قرار می‌گیرند. وی افزود: " آن‌ها به اندازه کافی بیمه نمی‌شوند، بازرسی‌های سابقه جدی از رانندگان را انجام نمی‌دهند و آموزش کمی ایجاد می‌کنند. این شرکت‌ها که در حال حاضر در ۳۳ کشور و حدود ۴۰ شهر در آمریکای شمالی در دسترس هستند، به همه این الزامات ایمنی عمومی نیاز دارند. این گروه مشتریان را به رانندگان حرفه‌ای و رانندگان تاکسی وصل می‌کند، در حالی که بخش خصوصی its دارای گواهی‌نامه رانندگی است که خودروهای خود را برای hire.Lyft در دسترس قرار می‌دهند، که در دو شهر آمریکایی کار می‌کند، با مسافران دارای مجوز که برای ارائه خدمات ثبت‌نام کرده‌اند، هماهنگ است. رانندگان خودروهای خود را با سبیل‌های صورتی بزرگ تزئین می‌کنند و با مشت به مشتریان خوشامد می‌گویند. آن‌ها "صدقات" را بجای کرایه دادن در some جنکینز راننده تاکسی جمع‌آوری می‌کنند.

در روز ۱۲ مارس، هنگامی که او شیفت شب را در "Seattle.Ted اس" آغاز می‌کند، drivers های سرویس حلقه، the های mustache را روی خودروهای خود تنظیم می‌کند. Warren /، استادیار دانشکده سیاست عمومی در دانشگاه جورج میسون، گفت: " به طور معمول، اگر شما در یک شهر جدید سفر می‌کنید، شما مجبور نیستید بیرون منتظر بمانید." در ماه گذشته، شرکت اعلام کرد که در حال توسعه فرآیند بررسی سابقه خود می‌باشد و هفته گذشته اعلام کرد که برای پوشش دادن هر گونه شکاف بیمه بالقوه یک سیاست دارد و می‌گوید که برخی از شهرها به شرکت‌های نوپا توجه بیشتری می‌کنند. سیاتل مثل شهر نیویورک نیست - تاکسی‌ها برای یافتن و بسیار قابل‌اطمینان بودن، سخت‌تر هستند. در روز دوشنبه، سیاتل به اولین شهر آمریکا تبدیل شد تا کلاه‌های جدیدی را بر روی شرکت‌های rideshare مبتنی بر برنامه اعمال کند، و از داشتن بیش از ۱۵۰ راننده در دسترس برای استخدام در هر تصمیم given، با وجود درخواست آنلاین که توسط بیش از ۳۰،۰۰۰ نفر، در حمایت از خود، امضا شده بود، جلوگیری کرد. Scott Berkun، نویسنده اهل سیاتل، با اشاره به اینکه این شرکت کیفیت خدمات را در شهر افزایش داده‌است، گفت: " سیاتل مانند بسیاری از شهره‌ای دیگر از جمله نیویورک و سان‌فرانسیسکو، سیاتل و سیاتل، به هزینه جلوگیری از رقابت نیاز ندارد.

تا با تاکسی کار کند. در سال ۲۰۱۱، دو مدال تاکسی نیو یورک که هر کدام به قیمت ۱ دلار فروخته شدند، قول داد که در سیاتل مبارزه کند، اما همچنین در "میامی و آستین" نیز موانعی ایجاد کرده‌است. و در ماساچوست، توزیع کنندگان تاکسی در ماساچوست یک دادخواست را علیه شرکت ثبت کرده‌اند، در حالی که در شیکاگو، شرکت‌های تاکسی و رانندگان از این شهر شکایت کرده‌اند که به این خدمات اجازه می‌دهد تا در زمان اوج تقاضای خود، مانند "Eve.The" که "چه کسی شما را هدایت می‌کند"، هزینه کرایه را چند برابر کند. در حالی که Listokin آن را به عنوان بازار آزاد در هسته خود می‌خواند، اشاره کرد که مصرف کنندگان از قبل آن را در جاه‌ای دیگر تجربه کرده‌اند - برای مثال برای پرواز در زمان کریسمس بیشتر پرداخت می‌کنند. او گفت: " اگر شما اجازه دهید که قیمت‌گذاری پویا به هشت برابر قیمت معمولی برود، آنگاه که خدمات تاکسی سنتی برنامه‌های خود را توسعه می‌دهد، او پیش‌بینی می‌کند که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد."


منبع

چرا این اتفاق‌افتاده؟ به "۲۰۱۹ #" خوش اومدین

چرا این اتفاق‌افتاده؟ به

کریس جواب داد: تو پرسیدی! در مراسم افتتاحیه این مراسم, ما در مورد سازمان دهی نمایشگاه‌های شهر صحبت می‌کنیم, چرا که اعضای کنگره با یکدیگر در یمن مخالف هستند, چه هیچ امیدی برای اینترنت وجود دارد, و چه بیشتر. آیا می‌توانید حدس بزنید که کریس WITHpod که کریس فکر می‌کند هنوز تکان‌دهنده است? همچنین اولین حضور تولید کننده # WITHpod در هایز: سلام و خوش‌آمد گویی به " چرا این اتفاق می‌افتد ", همراه من, میزبان شما, کریس Hayes. خوب, یک روز بزرگ. من در اینجا با باب صحبت می‌کنم, می‌گویم که هر بار, اما به دلیل اینکه شما با کسی ملاقات می‌کنید که من بتوانم با او صحبت کنم و هر روز با او صحبت کنم, که اغلب در برنامه کنترل می‌شود. او به عنوان تولید کننده فیلم " چرا این Happening " را تولید می‌کند, اما she's یک تولید کننده خط در " همه با کریس هیز " است, و همچنین هماهنگ‌کننده آن برای تیم شیکاگو بیرز, و نام او تیفانی Champion است. تیفانی, سلام به # WITHpod listeners.TIFF هر ANY: سلام, # WITHpod fam! CHRIS هایز: اوه, خیلی خوب است. تیفانی, از کسی که چیزهای زیادی را در مورد برنامه مدیریت می‌کند و she's تمام ایمیل‌های شما را می‌خواند و به من ارسال می‌کند, که شبیه به یک در ۱۰۰ است. شوخی کردم, شوخی کردم. و she's فقط یک تن کار انجام می‌دادند. دوباره, این موضوع, مت Toder's هم, که با ما کار می‌کند و کسی است که به تولید این نمایش کمک می‌کند. این به معنای واقعی کلمه علم است: یک سرگرمی جالب که ما دوست داریم در هایز spare نیز انجام دهیم: مانند یک کلاس اعتباری اضافی و یا چیزی دیگر. مانند زمانی که سازمان ملل را مدل می‌کنید, it's مانند زمانی که شما مدل سازمان ملل را در دبیرستان اجرا می‌کنید و مانند افرادی که برای باشگاهی ثبت‌نام می‌کنند که در آن شما مجبورید یک مقاله اضافه برای هیچ دلیلی بنویسید. That's چیزی است که # WITHpod وجود دارد. این به قدری هیجان‌انگیز بود که تیفانی در میکروفن به تیفانی اعتماد داشت. و بنابراین امروز ما یک سال اول سال اول بسیار ویژه # mailbag را انجام می‌دهیم. ما چندین تن از بازخورد جالب و جالبی را از شما دریافت کرده‌ایم, سوال‌ها و پاسخ‌ها را به ج.

من می خواهم بگویم ، و واقعاً فقط ، بازخورد بسیار خوشحال کننده ای درباره تعداد افراد دارد... نه تنها از نمایش لذت برد بلکه چیزهای جدیدی را از این نمایش آموخت ، راه های جدیدی برای تحقیق برای خود باز کرد. این افراد را وادار می کند تا کتاب بگیرند یا به دوره ای از تاریخ فکر کنند که در مورد آنها فکر نکرده اند ، یا چیزی مانند یمن را بزرگنمایی کنند ، درگیری که در اخبار به نوعی در حال ظهور بود. بنابراین واقعاً به همین دلیل است که ما این کار را می کنیم. ، ما واقعاً خوشحال کننده هستیم. از آنجا که ما دست اول ، تیفانی و من به ویژه به دلیل اینکه ما در یک برنامه خبری روزانه کابل کار می کنیم ، آن را "همه با کریس هایز" می نامیم ، در 8 شب هفته ، دقیقاً چقدر چرخه خبری مجنون و بی وقفه می تواند باشد و چقدر می تواند نوع دیگری از خمیر را در توانایی عمیق تر کردن امور و مرتب کردن زمینه یادگیری دور می کند. بنابراین من واقعاً از این موضوع هیجان زده ام. تیفانی ، آیا به ما می گویید ، اهل کجا هستید? قهرمان TIFFANY: بنابراین من اصالتاً اهل راکفورد ، ایلینویز هستم ، به همین دلیل من به لطف پدرم یک طرفدار خرس سخت مرده هستم. من در مورد این نمایش آمدم که در "All In" حضور داشتم ، زیرا من یک صفحه NBC بودم. من نمی دانم که آیا شما این را به یاد می آورید ، من دومین صفحه در این نمایش بودم. CHAMPION TIFFANY: Mm-hmm (تأیید کننده) ، بنابراین من یکی از آن دسته از افرادی بودم که پایین رفتم ساختمان با تورهای یکنواخت و تمام کارهای ناخوشایند را انجام می دهد. CHCHIS HAYES: مانند کنت ، اگر می دانید "FANP" است. بنابراین... کریس هایس: این مانند بیشتر است ، باید رایج ترین نقطه لمسی فرهنگی باشد. قهرمان تیفانی: بله ، فکر می کنم احتمالاً تنها باشد. و... کریس هایز: وقتی صفحه دارید ، یک چیز خنده دار است ، زیرا وقتی صفحه جدید می آید و می چرخد ، ما آنها را مانند هشت هفته داریم ، آیا این هشت هفته است? قهرمان TIFFANY: بله ، مثل یک چرخش سه ماهه است ، آنها از آنجا که من آنجا بودم ، آن را تغییر داده اند ، اما بله. CHRIS HAYES: مثل 12 هفته یا چیزی بود. بنابراین آنها می چرخند و وقتی آنجا هستند ، مانند لباس های خیابانی هستند

همه مثل بقیه لباس می‌پوشیدند. اما گاهی اوقات شما صفحه‌ای را می‌بینید که شما را چرخانده, کسی که در صفحه خود به هر قهرم آن شباهت دارد. چون آن‌ها باید مانند یک شیفت آخر هفته عمل کنند, و شما آن‌ها را خواهید دید و مانند این لحظه است که آن‌ها را با شما قفل می‌کنند, و آن‌ها نیز مانند یک فرد عادی, آن‌ها را در لباس خود می‌بینید. حالا به من نگاه نکن, به من نگاه نکن. قهرمان تیفانی: بله, دقیقاً همین است. و من در میانه غربی هستم و قصد داشتم به شیکاگو برگردم و فرصتی را برای نمایش دادم, و از آن زمان تا به حال با هم بودم. و بعد آنقدر خوش‌شانس بوده‌اید که این پادکست, این پروژه جانبی کوچک را شروع کنید و تمام ایمیل‌های خود را بخوانید. قبل از اینکه جوابی دریافت کنید, انگشتان من آن کلمات را تایپ کرد. اگر در ساعت ۹ صبح باشد, به خاطر این است که خوابم نمی‌برد و می‌خواستم به خواندن ادامه دهم. اگر صبح بود, من قهوه را با سگم در آغوش می‌گرفتم. من در حال خواندن این همه مدت هستم چون … کریس هیز: اگر این کار در " کریس هیز " باشد, به این دلیل است که او کار خود را با " تمام کاره‌ای " کریس هیز " - - تیفانی " انجام نمی‌دهد. مردمی که می‌گفتند " اوه, فکر نمی‌کردم که به سرشماری توجه داشته باشم, اما حالا این مهم‌ترین چیز است. " یا در جایی که شما گوش کنید: هر قهرمان: به آن‌ها گوش دهید در حالی که شما در حال پختن شام شکر گزاری هستید و افرادی که کامیون را به مدت زیادی رانندگی می‌کنند. پس به آن‌ها گوش می‌دهند. به همین دلیل است که هیز: فریاد می‌زند: بیرون راندن یک کامیون و گوش دادن به # ۷. عالی است, این باعث می‌شود که

خیلی خوشحالم. من در طول زندگی با رانندگان کامیون در ظرفیت های مختلف روزنامه نگاری و افراد شناخته شده ای که این کار را انجام داده اند مصاحبه کرده ام ، و می دانم داشتن چیزهایی برای گوش دادن به آن بخش مهمی از ایجاد آن شغل به تجربه ای است که سریعتر از آنچه ممکن است می گذرد. قهرمان: بله ، بنابراین ما ، هر زمان که کریس واقعاً می گوید ، دوست داریم از شما بشنویم ، چیزهایی را که شما از آن دور می کنید ، و سؤالاتی که دارید ، به همین دلیل گاهی اوقات من تمام تلاش خود را می کنم. من لینک ها و منابع و مواردی از این دست را ارسال خواهم کرد ، اما اگر موارد طولانی تری وجود دارد که فکر می کنم ممکن است بخواهید جواب کریس را بشنوید ، به ما پیشنهاد می کنم یک قسمت کامل در مورد آن انجام دهیم ، این همان کاری است که ما امروز انجام می دهیم. بنابراین بدون آزار و اذیت بیشتر ، من چند سوال دارم. CHRIS HAYES: بیایید به کیف پستی ضربه بزنیم. TIFFANY CHAMPION: بله. CHCHIS HAYES: تیفانی ، همین حالا ، فقط به این دلیل که این یک رسانه تصویری نیست ، او در حال نگه داشتن است. کیسه تحت اللفظی سانتا ، مانند صحنه نمادین در "یک معجزه در خیابان 34" ، و آنجا وجود دارد. بنابراین او اکنون در حال دستیابی به اولین حضور است. CHAMPION TIFFANY: بنابراین چیزی که بسیاری از مردم واقعاً به آن متصل بودند ، شبیه به سرشماری ، در یمن بود. بسیاری از مردم در مورد یمن نوشتند و در مورد آن سؤال داشتند. این یکی از کریستینا است ، که می گوید دو بار با Shireen به پادکست گوش داده شده است ، کاری که بسیاری از مردم انجام می دهند ، چندین بار به آن گوش می دهند. و او می گوید: "به نظر می رسد كه ایران و عربستان سعودی هر دو خود را درگیر درگیری كرده اند و مردم یمن نیز با هم هماهنگی ندارند. با این حال ، کنگره در تلویزیون می گوید که یمنی ها با ایران همکاری می کنند و اسلحه های خود را از آنها می گیرند. پس کدام یک است? "RelatedOpinionOpinionDetailing نقش آمریکا در بدترین بحران جهان با Shireen Al-Adeimi: podcast transcriptCHRIS HAYES: این یک سوال عالی است. من فکر می کنم جواب آن واقعاً پیچیده است. بنابراین یکی از چیزهایی که فکر می کنم شیرین است

سعی کرد در این مکالمه روشنی پیدا کند و دو چیز ادامه پیدا کند . خطوط گسلی در جامعه یمن وجود دارند که از لحاظ فیزیکی خطوط گسلی داخلی در جامعه یمن دارند و مجبورند با مناطق مختلف کشور به طور فیزیکی , خطوط متفاوت فرقه‌ای دسترسی , خطوط سیاسی مختلف , دست و پنجه نرم کنند . از این رو , divisions در جامعه یمن وجود دارد , یک جنگ داخلی وجود دارد که قبلا با آن مبارزه شده بود و شورشیان Houthi که یکی از طرفین این مناقشه هستند , این درگیری را حل و فصل می‌کنند . مدتی است که این طرف و آن طرف رفته‌اند . آن زمان به نوعی دستبرد زده‌شده , مهندسی شده و توسط فعالان نمایندگی خارجی مورد استفاده قرار می‌گرفت . از این رو عربستان‌سعودی به نوعی خود را در میان دولت putative یمن قرار داده‌است , در حالی که ایرانی‌ها از شورشیان Houthi حمایت کرده‌اند . منظورم این است که , یک راه برای فکر کردن در مورد آن , زمانی است که آمریکا با جنگ انقلابی خود مبارزه کرد , بخش عظیمی از آنچه که باعث شد جنگ انقلابی انجام شود , به طرقی که شما می‌توانید بگویید " , " اما ممکن است ما برنده نشویم " , " کمک فرانسه " بود . ما به طرف فرانسه رفتیم و گفت : " به ما کمک کنید بیرون " , و فرانسه به نوعی تلاش کرد که یک راه یا طرف دیگر در مورد اینکه آیا آن‌ها می‌خواهند در این درگیری شرکت کنند یا نه . آن‌ها در نهایت با هم درگیر شدند . به طور مشابه در طول جنگ داخلی , این سوال بسیار بزرگی بود که آیا دولت‌های خارجی کنفدراسیون را به رسمیت می‌شناختند یا خیر . و اگر بگوئیم که بریتانیا the را در هر دو مورد اختلاف داخلی اختلاف تشخیص داده‌است بسیار تفاوت خواهد داشت . در صورتی که تنها یک جنگ نمایندگی برای فرانسه باشد , انقلاب آمریکا . در حقیقت , مسایل خانگی در حال مبارزه هستند . در جنگ داخلی نیز همین طور است . اما همچنین مهم است که کشورهای خارجی چه می‌کنند . و من فکر می‌کنم که این نوع تفکر

به این دلیلکهپایتختتحتکنترلشورشیاناست, وهمچنینtheازحمایتIranians.Thatحمایتمی‌کنند,بهطوریکهجنگهمچنانادامهدارد.افرادزیادیوجوددارندکهاستدلالمی‌کنندکه یکراهبرایمتوقف‌کردنتجاوزایراندرجنگ,پایاندادن بهخودجنگوتوقفبمباراناست,بهطوریکههرچهبیشترخودرادرآننگاهمی‌دارد,بهگونه‌ایانتخابمی‌کنندکهکدامطرفمتناسببا…CHRISهایز:بله,اینیکراهبرایفکر کردندر موردآناست.خطحمایتاز حامیانجنگوحامیاناتحادآمریکا-عربستان‌سعودی,اساسااینبوده‌استکهاین امردرگامعقبسعودیاستویمنی‌هاحتییککلمه همبرایگفتنندارند.یمنی‌هایکدولتقانونیدارندکهتوسطاینتهدیدایرانمورد تاختوتازقرارگرفته‌استوthatاساسایکاسبآرامبرایجاه‌طلبی‌هایمنطقه‌ایایرانبرایگسترشدرسراسرمنطقههستند.وآن‌هابهسوریهرفتند,جایی کهآن‌هادرکنارنیروهایاسدوروس‌هادرحالمبارزهبودندتاشورشوانقلابراسرکوب کنند.درحالحاضرآن‌هادرشبه‌جزیرهعربیجاییبرایجای پاییدرشبه‌جزیرهعربستانبهسرمی‌برندوتهدیدایرانبرایناپدیدشدنخبرنگارtedOpinionOpinionSaudiجمالKhashoggiانجامشده‌است.اینناپدیدشدن50000نفرازمردمیمنممکناستبهطور دیوانه‌وارمتفاوتازنوعفرضیهدومینوباشدکهبرایجنگسرددرعملبود.چرامادرحالجنگویتنامهستیم?خوب,چوندر واقعآن‌هاطرحیازقدرتچینیاشورویهستند.آن‌هاطرحیازقدرتکمونیستهستند.واینایده,منفکر می‌کنمکهنوعاشتباهیتاسف‌باردرجنگویتنام,درست,ازدیدنملاحظاتسیاسیداخلیواقعیبه عنواناولیهبرایویتنامیامتناعمی‌کرد,وبه جایآن,

منازعه کاملاً از طریق چارچوبی از کشورهایی که ویتنام نبودند. به همین دلیل که ما در ویتنام برای مدت طولانی می رویم و می جنگیم ، دلیل این که ما جنگ ویتنام را داشتیم ، این است که سیاست خارجی ایالات متحده واقعاً از کشتی گیری و تصدیق واقعی خود امتناع می ورزد. اختلافات سیاسی در جامعه ویتنامی و در بین مردم ویتنامی که محرک درگیری هستند ، بر خلاف آن که صرفاً یک طرح کمونیسم جهانی است. و فکر می کنم در اینجا اشتباهی وجود دارد که هواداران جنگ در اینجا مرتکب می شوند. و من فکر می کنم این چیزی است که شایرین واقعاً سعی می کند به خانه حمله کند. این نیروها هر کاری را که ایرانیان انجام می دادند یا انجام نمی دادند ، پیشگویی می کنند ، و بسیاری از سیاستمداران آمریکایی و انواع سایت های سیاست خارجی آنقدر به نوع اتحاد سعودی گره خورده اند که آنها از دیدن آن خودداری می کنند. CHAMPION TIFFANY: اگر به من اجازه دهید ، این یک سؤال نیست ، این فقط چیزی است که شخصی در مورد آن نوشته بود. به موضوعاتی از این دست ، زیرا من در یک کشور آبی زندگی می کنم و نمایندگان من همیشه به روشی که دوست دارم رای می دهند. "او به طور خاص در مورد یادگیری در مورد یمن می نویسد. "اما هنگامی که شما از مردم خواستید که در مورد قطعنامه های جنگ فعلی با نمایندگان خود تماس بگیرند و من خانم کنگره خود را به عنوان حامی ندیدم ، تصمیم گرفتم با من تماس بگیرم. شما از من الهام گرفتید که تماس بگیرم ، حتی اگر فهمیدم که او همانطور که امیدوار بودم رای می دهد و تجربه خوب است. "و فکر می کنم این شگفت انگیز است

واقعاً سایه دار ، که در قانون بر رأی مزرعه دفن شده است ، متشکرم ، پل رایان ، اما این دوباره در کنگره دموکراتیک جدید ظاهر خواهد شد. بنابراین این کار به پایان نرسیده است ، و اگر به شدت به این موضوع احساس می کنید ، همانطور که من بدیهی است که فکر می کنید باید ، باید فشار خود را بر او وارد کنید. سناته توبیخ تاریخی ترامپ را در یمن دسامبر تحویل می دهد. 14، 201805: 49 و آخرین چیزی که من در مورد آن ایمیل عالی خواهم گفت ، بخش عظیمی از نحوه کار قدرت در واشنگتن است ، من می دانم که از پوشش پایتخت به عنوان یک خبرنگار استفاده می کنم ، این فقط یک سیاستمدار نیست. آنچه آنها در اولویت قرار می گیرند و آنچه را که پشت خود می اندازند و به آنچه اهمیت می دهند اهمیت می دهند. و به همین ترتیب ممکن است چنین باشد ، و به تعبیری مبهم ، کنگره شما می خواهد به روش صحیح در لایحه یمن رای دهد ، اما آیا آنها به آن اهمیت می دهند و آیا فکر می کنند نمایندگان آنها به آن اهمیت می دهند و آیا آنها اولویت بندی می کنند? و به همین دلیل فکر می کنم واقعاً با اعضای کنگره تماس می گیرم ، با آنها تماس می گیرم ، واقعاً برای آنها کار می کند. CHAMPION TIFFANY: در کل. این یکی از جان است ، این در مورد گفتگوی زیرساخت های اجتماعی است که ما با اریک کلیننبرگ داشتیم. وی گفت: "من آن را جذاب دیدم ، به خصوص در مورد کتابخانه ها ، پارک ها و متروها ایده می گیرم ، اما بحث بسیار شهری محور بود. این که من در یک شهر کوچک روستایی زندگی می کنم ، چه نوع زیرساخت های اجتماعی را می توان برای مناطق روستایی ایجاد کرد ، مرا تحت تأثیر قرار داد? كتابخانه ها جهانی هستند ، اما متروها و پارک های بزرگ لزوماً در كشور اهمیتی ندارند. بنابراین چگونه می توانید زیرساخت های اجتماعی برای آمریکای روستایی ایجاد کنید? "CHRIS HAYES: این یک سوال خارق العاده است ، و صادقانه بگویم که من حس خوبی ندارم. منظورم این است که بدیهی است که تجربه زندگی شخصی من بسیار شهری محور است. من در برانکس در نیویورک بزرگ شده ام ، من در نیویورک ، شیکاگو و واشنگتن زندگی کرده ام ، مکانهایی هستند که من برای مدت زمان طولانی زندگی کرده ام ، بنابراین من فقط در مناطق شهری زندگی کرده ام. هنگامی که من در مناطق روستایی بوده ام ، و تجربه ای در یک منطقه روستایی دارم زیرا ما یک مکان بالادست داریم که به آنجا می رویم

به عنوان مثال , بخش‌های مشخصی از زیرساخت اجتماعی وجود دارند . بنابراین کتابخانه‌ها یک کتابخانه بزرگ هستند . کتابخانه‌ها در آمریکای شهری هستند و در مناطق روستایی آمریکا زندگی می‌کنند , و در هر دو places.Rela tedOpinionOpinionWelcome تا هفته زیرساخت اجتماعی با اریک Klinenberg بسیار مهم هستند : پادکست ها چیزهایی مثل مکان‌های برگزاری نمایشگاه و نمایشگاه‌های شهرک و اداره کشاورزی در مناطق روستایی آمریکا هستند . من فکر می‌کنم در مناطق روستایی آمریکا که در طول زمان تحلیل شده‌اند , سایت‌های بیشتری وجود دارند . و من فکر می‌کنم , واقعا , واقعا مهم است که این چیزها را داشته باشیم . این شهرستان در یک بخش روستایی , یک بخش بسیار مهم از زیرساخت اجتماعی را تشکیل می‌دهد و بازار این شهرستان یک بخش بسیار مهم از زیرساخت اجتماعی در مکان‌ها , یا نمایشگاه دولتی است . این ها بیش از just سگ ذرت هستند , آن‌ها در واقع مکان‌هایی هستند که شما در آن بافت of را در مناطق روستایی آمریکا , به خصوص در اواخر قرن 19 می‌خوانید , و انواع مختلفی را که مردم در زیر چادر یا در انبارهای غله یا مکان‌هایی مانند آن را برای ایجاد شرایط برای جنبش‌های سیاسی و اجتماعی کنار هم قرار می‌دهند , می‌خوانید . و من فکر می‌کنم این سوال بسیار خوبی است که باید در مورد آن فکر کنیم . به غیر از کتابخانه‌ها و , من می‌گویم , fairgrounds , چیزهایی هستند که زیرساخت اجتماعی را در مناطق روستایی آمریکا یا شهرهای کوچک آمریکا تشکیل می‌دهند و چگونه می توان آن را ساخت ? tiffany CHAMPION : من به عنوان هایز بخش از شهر شناخته شدم : آیا شما واقعا این طور هستید ? هایز : هایز : هایز : مثل یک شرکت‌کننده در یک نمایش ? tiffany CHAMPION : من یک بورس تحصیلی دریافت کردم , که به همین دلیل بود که من هایز S را انجام دادم : واو . گند الف گفت : لعنت بر این , لعنتی , برید بیرون

فکر می کنم اکوسیستم که در نظر گرفته می شود ، اما در شهرهای بزرگتر بسیار رایج است. و شما در مورد نزدیک بودن به همه این انواع مختلف مردم صحبت کردید. و جوئل می خواهد بداند "آخرین تجربه شگفت انگیز که در هنگام مترو داشتید چیست? "CHRIS HAYES: شگفت انگیزترین تجربه ای که من در مترو داشته ام. CHAMPION TIFFANY: یا عجیب ، یا چیزهایی که شما را لبخند می زند ، یا هر یک از این موارد. CHRIS HAYES: شما می دانید که ، صادقانه بگویم ، چه نوع دیگری وجود دارد. خیلی زیاد برای بازگو کردن. من آن کار را انجام می دهم که شخصی مانند "چه کتابهایی را دوست دارید? "و ذهن شما از بین می رود ، زیرا من هرگز کتاب نخوانده ام. چیزهای زیادی در مورد مترو دوست دارم. یکی این است که ، من دوست دارم وقتی یک دسته از بچه های جوان برای اجرای برنامه می آیند ، و شما فکر می کنید که... شما شروع به کلیشه سازی انواع خاصی از افراد می کنید زیرا آنها می خواهند انواع افرادی باشند که بینی خود را روشن می کنند و این را دوست ندارند ، و افراد دیگر مانند آن می خواهند ، و سپس کاملاً تقلا می شوند. مانند روشی که شما دائماً افراد را در مترو به نوعی بیرونی و تایپوگرافی خود ارزیابی می کنید و چه متوقف شده اند و شما این ترکیب از مردم را می بینید ، و سپس لحظاتی که در مترو اتفاق می افتد ، مترو متوقف می شود ، یا مردم باید با یکدیگر صحبت کنند زیرا مشکلی پیش آمده است ، یا یک مجری روی می دهد ، و جامعه خیلی کوتاه اما به شدت فوراً می شود. تند و سریع به شخص دیگری و کسی که برای کسی که قربانی است چسبیده است. و بسیاری از اوقات آنچه که واقعاً در مورد آن شگفت انگیز است ، راهی است که خطوط مسابقه و کلاس را کاهش می دهد... مردم به این نتیجه خواهند رسید. منظور من این است که نه همیشه ، گاهی اوقات با خطوط نژاد و کلاس به روشی واقعاً ناخوشایند و ناراحت کننده قطع می شود. اما گاهی اوقات اینطور نیست

کسی که مثل یک حرکت تند و سریع عمل می کند که من بارها و بارها دیده ام ، مثل خیلی اوقات برای مرتب کردن خواندن و حساب کردن ، این فقط باعث می شود این حس واقعی ارتباط و همبستگی و غرور را احساس کنید. آیا شما اینطور احساس می کنید? قهرمان تیفانی: اوه ، بله. من همیشه در مورد این موضوع صحبت می کنم ، چگونه ماشین قطار که ناگهان در آن قرار دارید دنیای کوچک خودش است و هر یک از این افراد چیزهای خاص خود را به آن می آورند. اخیراً زنی داشتم که اورژانس پزشکی را تجربه کرد. او در حالی که در قطار بود ، از آنجا خارج شده بود ، و خودش به تنهایی بود و ناگهان همه این افراد در حال حضور در او بودند ، او را به صندلی عقب کشیدند ، آنها اطمینان حاصل کردند که تمام مطالب موجود در آن ریخته شده است. از کیفش آنجا بود. پرچم هادی را برای اطمینان از اینکه آنها می دانند ، پاسخ اضطراری می گیرند. ناگهان ، هیچ یک از این افراد یکدیگر را نمی شناختند ، اما همه آنها برای او آنجا بودند زیرا این همان کاری است که شما انجام می دهید. ترامپ قبلاً با برنامه زیرساخت مشکل بزرگی دارد. 10، 201802: 31CHRIS HAYES: و چیزی که در مورد مترو وجود دارد ، چیزی که من از آنچه در مترو اتفاق افتاده است بسیار عصبانی می شوم ، آیا واقعاً این چیز جهانی است. واقعاً این اعتماد عمومی به شهر است ، جایی که مثل همه افراد بی خانمان گرفته تا بانکداران از مترو استفاده می کنند. دلیل این امر این است که این یک کالای عمومی است که قابل تکرار نیست. می توانید در یک Uber وارد شوید و به مدت 30 دقیقه در ترافیک بنشینید ، اما سریعترین راه برای رسیدن از برادوی لافایت به مرکز راکفلر قطار است. اما فرقی نمی کند که شما ثروتمندترین فرد در جهان یخ زده باشید ، این هنوز سریعترین راه برای رفتن است. TIFFANY CHAMPION: من یک پسر را دیدم که دمهایی با ده گل رز سفید دارد ، مثل اینکه او به یک رویداد شگفت انگیز می رفت. که در آن دم می پوشید و یک دوجین گل رز سفید دارید. و من به او گفتم ، من مثل "شما خارق العاده به نظر می رسید"هستم. او مانند "اوه ، متشکرم ، من به یک نمایش می روم." من مثل"خوب ، البته شما هستید ، اما..." کریس هایس: در مترو. CHAMPION TIFFANY: در مترو ، همانطور که من در حال شلیک هستم... کریس هایس: و

چیزی که باعث ناراحتی من می شود ، بدتر از این است که بدست می آید و سرمایه گذاری کمتری می کند و زمان ها بدتر می شود ، بیشتر این شکستگی را می بینید ، جایی که مانند "خوب ، من می گیرم Uber ، من این را می گیرم. " زیرا مترو مانند حالت کند است. نه ، ما واقعاً باید بهترین حالت را روی مترو نگه داریم. CHAMPION TIFFANY: بنابراین سؤال دیگری که جوئل داشت این است که به دنبال مکالمه شما با تیم وو ، که یکی از موارد اولیه ما در مورد چه کسی اینترنت را خراب کرده است... CHAPPION TIFFANY: او می خواهد بداند ، جوئل می خواهد بداند ، اطلاعاتی که از آنجا منتشر شده است ،. "چگونه شانس فن آوری اینترنت معنی دار در توسعه تنظیم رسانه های اجتماعی ، اصلاح ضد اعتماد ، این نوع چیزها را می بینید? RelatedOpinionOpinionHow Silicon Valley روح خود را از دست داد. و چگونه می تواند (شاید) آن را پس بگیرد. CHRIS HAYES: من فکر می کنم وجود خواهد داشت... منظور من این است که تیم وو در واقع کتاب جدیدی به نام "نفرین Bigness" گرفته است ، که نوعی انحصار و تمرکز است ، چیزی که ما آینده داریم... ما یک گفتگوی آینده داریم که در واقع با توجه به آمازون به طور خاص منتشر می شود. من فکر می کنم یک حرکت بزرگ از راه دور وجود دارد. من فکر می کنم نوع قدرتی که فیس بوک دارد ، هر روز داستان جدید مجنون در مورد چگونگی نقض حریم خصوصی مردم را به ارمغان می آورد ، اساساً چگونه این کارها را انجام می دهد که شما از آنها نمی دانید. این نوع است ، اینجا مالش است. این روش وجود دارد که شما به محصولات مصرفی مورد استفاده خود واکنش نشان می دهید ، جایی که مانند آنچه می دانید و آنچه را نمی دانید وجود دارد. و فکر می کنم ، در مورد همه صادق است. وقتی یک تکه لباس خریداری می کنید ، این نوع حرکت شیرینی فروشی بود. کجا ساخته شد و تحت چه شرایطی? و این واقعیت که از شما پنهان است ، می تواند واقعاً خراب شود. اما این حتی صمیمی تر است زیرا مربوط به داده های واقعی شماست. این در مورد مطالب مربوط به شماست

که این شرکت کنترل خود را در دست دارد و نیز تنها قدرت جنون‌آمیز آن‌ها را دارد. و من فکر می‌کنم این غیرقابل دفاع است. این ایده، داستان‌هایی در مورد نحوه رانندگی فیسبوک، می‌گوید، تنفر علیه پناهندگان در آلمان، که مطالعاتی است که از زمانی که با تیم وو، یا یک راننده کلیدی نسل‌کشی در برابر Rohingya در میانمار به سر برد، مطرح شد. این ایده که فیس بوک شبیه "ببخشید، متاسفم، تلاش برای تصحیح آن" در مورد همه چیز، وقتی "متاسفم، متاسفم، تلاش برای تصحیح آن" تلاش برای تصحیح platform به عنوان ابزاری برای نسل‌کشی در Rohingya است. خوب، چه چیزی، شما یک اتاق در پالوآلتو ایجاد کرده‌اید، جایی که آن‌ها قصد دارند راه‌هایی برای وخیم‌تر شدن بدترین جنبه‌های رژیم میانمار پیدا کنند؟ محاسبه نمی‌کند، آن را بررسی نمی‌کند. آن‌ها خیلی بزرگ و قوی هستند و نمی‌توانند مسئولانه از قدرت استفاده کنند. من فکر می‌کنم که این نتیجه‌ای است که مردم به طور فزاینده‌ای به سمت آن می‌روند. و بنابراین تنها یک حرکت رو به رشد برای مهار کردن آن‌ها به روش‌های بسیاری وجود دارد. به نظر من این یکی از جالب‌ترین داستان‌هایی است که در اقتصاد سیاسی منتشر می‌شود، من فکر می‌کنم، در چند هفته آینده فیس بوک به حدی بزرگ شد که نمی توان آن را کنترل کرد؟ ششم اکتبر، ۲۰۱۷۱۳: ۱۶ tiffany CHAMPION: چطور با تمام این عناوین خبری که ما پوشش دادیم، به ویژه در مورد فیس بوک، اما درست همانطور که شما، به عنوان یک کاربر این پایگاه‌ها، چه احساسی دارید؟ CHRIS هایز: بله، من در مورد آن احساس ناراحتی می‌کنم. منظورم این است که، من داشتم فکر می‌کردم که بسیاری از مردم فیس بوک را ترک می‌کنند، من به این فکر می‌کنم که همان کار را انجام دهم. اما من از اینستاگرام خیلی زیاد استفاده می‌کنم، و واقعا آن را دوست دارم، و کمی شبیه … شما می‌دانید، گوشت خوک را کنار می‌گذارید اما گوشت می‌خورد، و مثل این است که "واقعا چه کاری انجام داده‌اید؟" می‌دانید، فیسبوک و رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در رده تماشای فوتبال، خوردن گوشت و چیزهایی هستند که من نمی‌توانم از آن‌ها دفاع کنم. من واقعا نمی‌توانم در یک سطح عقلانی از آن‌ها دفاع کنم، اما آن‌ها را انجام دهم. اگرچه من امسال فوتبال را ترک می‌کنم، اگرچه من در اینترنت و تیفانی به روز هستم، و خرس‌ها خیلی خوب هستند.

در واقع, من فکر می‌کنم که در آن سه مقوله وجود دارد. فکر می‌کنم خوردن گوشت اساساً فلسفی و غیرقابل دفاع است و با این حال این کار را می‌کنم. فقط واسه اینکه تنبلی می‌کنم و هم همینطور. فکر می‌کنم تماشای فوتبال اساساً غیرقابل دفاع است. ورزش آن غیرقابل دفاع است, اما من دوست دارم فوتبال تماشا کنم. این یک سال است که به آن داده‌ام. و من فکر می‌کنم استفاده از فیس بوک ضرورتاً غیرقابل دفاع است. و این به نوعی متفاوت است, چون در آن دو مورد, شما مستقیماً در نقش خود مشارکت می‌کنید. جایی که فیسبوک, این یک نوع نقص اخلاقی شخصی نیست که از فیس بوک استفاده کند, چون آن‌ها واقعاً شکارچی آنجا هستند. می‌دانید, در مورد فوتبال و گوشت, من فکر می‌کنم این کمی متفاوت از نظر اخلاقی است, یا کمی بیشتر به نظر می‌رسد. اما حالا همه چیز در همین رده است. من احساس گناه می‌کنم. نمی‌دانم چه کار کنم, اما فکر می‌کنم که نمی‌دانم. آیا می‌خواهید در فیسبوک بمانید? تیفانی قهرمان: احتمالاً فقط به این خاطر که من هیچ چیزی را پست نمی‌کنم, اما خیلی دور از خانواده‌ام و به خصوص, به طور غافلگیر کننده, کم‌تر از دوستان خودم, اما نسل‌های مسن‌تر خانواده, خاله بزرگ, و عموهای بزرگ من, این طور است که من با آن‌ها دارم. آن‌ها نوع مردمی نیستند که می‌خواهند به من زنگ بزنند, اما این جایی است که من آن‌ها را پیدا می‌کنم, و آن‌ها تصاویر را پست می‌کنند. و به همین دلیل است که من می‌خواهم بگویم که من همچنین فکر می‌کنم, این خنده‌دار است, من می‌گویم: " این گروه با " فیس بوک " صحبت می‌کند. اما من فکر می‌کنم که یک چیزی که من یافته‌ام, یکی از بخش‌های اینترنت و رسانه‌های اجتماعی است, یا رسانه‌های اجتماعی نیست, که من در واقع بیشتر دوست دارم گفتگوی گروهی است, که به نظر من جایگزین کمی از چیزی است که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند انجام دهند. پس من در یک گروه با دبیرستان

دوستان ، من از زمانی که در دی سی زندگی می کردیم با همسرم و برخی از دوستانمان در یک گپ گروهی هستم و این مکان بسیار خوبی برای گرفتن عکس های لباس هالووین از بچه های مردم و به روزرسانی ها و چیزهای دیگر و شلیک گول ها ، صحبت کردن است. زباله با دوستان دبیرستان من ، که نیاز به "من به این افراد متصل هستم" را پر می کند ، اما اینگونه نیست... و هیچ داده ای در حال تبادل نیست ، و هیچ کس در تلاش نیست تا به من آگهی بفروشد. و من واقعاً فکر می کنم این سوراخ است که رسانه های اجتماعی قبلاً برای من داشتند. CHAMPION TIFFANY: بله ، کاملاً. بنابراین احتمالاً آخرین سؤال ما نیز یک سؤال متداول است ، که عبارت است از: "کجا کریس زمان خواندن را با تمام کتابهایی که ما پوشش می دهیم پیدا می کند? آیا او در طول روز یا هفته زمان اختصاصی را برای این کار اختصاص داده است? آیا او فقط وقتی می تواند آنها را بگیرد? یا اینکه دستیار وی کتاب میهمان خود را می خواند و خلاصه ای از آنچه می تواند به عنوان سؤال در نظر بگیرد فراهم می کند? "CHRIS HAYES: آیا می خواهید به آن پاسخ دهید ، قسمت آخر? درباره دستیار? قهرمان تیفانی: بله ، نه. فکر می کنم دستیار کریس آیلین بهترین فرد است. طرفداران بزرگ. CHCHIS HAYES: بهترین ، بهترین. CHAMPION TIFFANY: او شگفت انگیز است ، او را پوشش می دهد... CHIS HAYES: همه چیز. CHAMPION CHAMPION: او دو قدم جلوتر از شما در هر کاری که باید انجام دهید وجود دارد. CHAMPION: او این کتاب ها را نمی خواند. و صادقانه بگویم ، من یک مومن بزرگ در برنامه Kindle از طریق تلفن هستم. من ترجیح می دهم کتاب ها را روی کاغذ بخوانم ، اما وقتی مجبورم کتاب بخوانم و مهلت آن را داشته باشم ، می دانم که باید آن را بخوانم ، تلفن من همیشه آنجاست. و آنچه انجام می شود این است که اگر من به جای پیمایش در توییتر ، منتظر قهوه باشم ، پنج دقیقه دیگر برای خواندن کتاب دارم ، می توانم در راه خانه بخوانم ، می توانم آن را در راه مترو بخوانم ، من می توانم قبل از رفتن به رختخواب آن را بخوانم. و این بزرگترین چیز نیست

در جهان برای دیدن صفحه نمایش ، اما همیشه وجود دارد ، و این باعث می شود که بتوانید از طریق یک کتاب راحت تر شوید. من همچنین خیلی سریع می خوانم ، مانند سریع سریع. TIFFANY CHAMPION: من به آن حسادت می کنم. CHRIS HAYES: این یک مزیت مقایسه ای بزرگ برای بیشتر دوران کودکی و بزرگسالان من بوده است. بنابراین ، اما بله ، این اساساً کاری است که ما انجام می دهیم. اگر کتابی وجود دارد... قهرمان تیفانی: کریس آن را می خواند. کریس هایس: من آن را خوانده ام. CHAMPION TIFFANY: این همه Chris.CHRIS HAYES است: این همه من است. TIFFANY CHAMPION: من دروغ گفتم ، من یک سوال آخر دارم. و این از من است. لحظات زیادی وجود دارد که ما این مکالمات را ضبط می کنیم و میهمان می گوید چیزی که بسیار تکان دهنده است ما به یکدیگر نگاه می کنیم و مانند "اوه ، خدای من" ، چشمان پهن ، دهان و دندان است ، شگفت انگیز است. به نظر شما بزرگترین لحظه ای که امسال داشتیم که به آن لحظه "تله مقدس" می رسد? relatedOpinionOpinionInvestigating رئیس جمهور ترامپ با دادستان واترگیت نیک آکرمن: متن پادکست CHERIS HAYES: من به شما خواهم گفت ، بزرگترین لحظه "تله مقدس" ، فکر می کنم ، نیک آکرمن است که چرا نیکسون نوارها را در کاخ سفید قرار داده است. اساسا... و این هرگز نبود ، من بعد از این برگشتم ، آن لحظه "تله مقدس" بود که دوست دارم آن را چک کنم. و هرگز نبود... اساساً هرگز به طور قطعی تأسیس نشده بود ، اما قطعاً اعتقاد دادستان ها بود ، این همان بود. این مورد قبلاً اتفاق می افتد که دادن مقالات شما به بایگانی ملی می تواند به عنوان کمک مالی برای اهداف مالیاتی توسط رئیس جمهور در حال خروج ارسال شود. فکر می کنم آنها وقتی که نیکسون در دفتر بود ، آن حفره را بستند یا وقتی که او وارد دفتر می شد. و او دلخور شد ، اما این فقط موارد نوشته شده بود ، نه ضبط. هنوز هم اینگونه خواهد بود که اگر ضبط هایی را اهدا کردید ، می توانید آن را به عنوان کمک مالی برای اهداف مالیاتی بنویسید. و به همین ترتیب او سیستم شیر دهی را برای تولید ضبط هایی نصب کرد که پس از آن می توانست اهدا کند تا مالیات را حذف کند. که به پایان رسید سقوط او بود. TIFFANY CHAMPION: Wild.CHRIS HAYES: حریص

ss تلاش برای به دست آوردن نوشتن مالیات به پایان رسید که سقوط او بود. آن لحظه لحظه شماره یک "گه مقدس" من است. قهرمان تیفانی: بله. من موافقم. کریس هایس: خوب ، قهرمان تیفانی ، خیلی ممنون از همه کارهایتان. قهرمان تیفانی: با تشکر از شما. CHCHIS HAYES: و برای انجام کیسه پستی. یک دسته وجود دارد ، بدیهی است که سوالات بیشتری وجود دارد. من فکر می کنم که ما به کار خود ادامه خواهیم داد ، کیسه های پستی گاه به گاه را انجام خواهیم داد ، و گاهی اوقات انجام خواهیم داد... ما آن را به صورت رسمی مرتب نکرده ایم ، اما در ادامه به مطالب پاسخ خواهیم داد. بنابراین به ما بنویسید ، و اکنون صدای شخصی را که هنگام نوشتن در خط دیگر است ، شنیده اید. شما می توانید با ما تماس بگیرید ، #WITHpod ، به ما ایمیل بزنید ، این آدرس ایمیل است ، که همه توسط Tiffany Champion خوانده شده است. لینک های مرتبط: تعیین نقش آمریکا در بدترین بحران جهان با Shireen Al-Adeimi خوش آمدید به زیرساخت های اجتماعی هفته با اریک کلیننبرگ تیم وو توضیح می دهد که چه کسی اینترنت را شکست و چرا NickInvestigating. توسط تیم "All In" ، و موسیقی توسط ادی کوپر را اجرا می کند.


منبع

یک ثانیه تصمیم می گیرد Sprint Team Cross-Country

یک ثانیه تصمیم می گیرد Sprint Team Cross-Country

Maksim Vylegzhanin روسیه در فینال تیم اسپرینت کراس اوور مردان در المپیک زمستانی سوچی 2014 در 19 فوریه به رقابت می پردازد. تیم روسیه پس از اتمام یک ثانیه از تیم فنلاند ، با مدال نقره به خانه رفت.


منبع

بهترین وکیل تهران را انتخاب کنید

بهترین وکیل در تهران را انتخاب کنید

انتخاب وکیل مهمترین مرحله در حل و فصل مسائل حقوقی شماست. انتخاب بهترین وکیل در تهران مدت زیادی طول می کشد اما در نهایت پرونده شما موفقیت آمیز خواهد بود. حال ما به شما کمک می کنیم که بتوانید وکیل زبده را به راحتی انتخاب نمایید پس بدین منظور با ما همراه باشد.

دانش و تجربه
اگرچه وکلا می توانند نمایندگی کلیه پرونده های حقوقی مربوط به همه حوزه های حقوقی را داشته باشند ، اما آنها بسیار تخصصی هستند. هنگام انتخاب وکیل و مشاور حقوقی ، در ابتدای پرونده خود توجه کنید و بهترین وکلا را در تهران پیدا کنید که می توانند نگرانی های حقوقی شما را برطرف کنند.

اعتبار و رازداری
اعتماد و محرمانه بودن رمز دوم انتخاب یک وکیل خوب است. برای اینکه یک وکیل عالی باشید و راهنمایی صحیح به مشتری دهید ، باید تمام اطلاعات و مدارک مربوطه را در اختیار او قرار دهید. بنابراین ، اعتماد و رازداری وکیل در رابطه با اسناد و اطلاعات مشتری بسیار ضروری و اساسی است.

استفاده از اصول دفاع پیشگیرانه
وکیل شما باید از قوانین دفاعی آگاه باشد. اما افراد عادی باید از این موضوع آگاه باشند. بهتر است قبل از انجام هر معامله ای که منجر به ضررهای قابل توجهی می شود ، با وکیل خود مشورت کنید.

عدم وجود تعهد 
بخاطر داشته باشید که وکلا نمی توانند به طور صد در صد بگویند که شما برنده یا بازنده می شوید.  بهترین وکلا در تهران وکلایی هستند که هیچ تضمینی برای موفقیت در این پرونده ندارند. اما به صورت کاملا دلسوزانه پرونده حقوقی شما را برای گرفتن نتیجه مطلب دنبال می کنند

دعواهای حقوقی
بهترین وکیل در تهران باید متخصص باشد ، بنابراین نباید مسیر نادرست و اشتباه را انتخاب کنید و برای شخص (موکل) وقت و هزینه اضافی ایجاد نماید.

گفتار و کلام وکیل
گفتار و کلام وکیل گرچه یک موضوع ساده ای به نظر میرسد، اما همچنان مهم است. بهترین وکیل در تهران میبایست  آرام و شیوا صحبت کند تا بتواند راحت منظور خود را به اشخاص برساند.

برای ادامه مطلب کلیک کنید.


بهترین وکیل در تهران را انتخاب کنید

بهترین وکیل در تهران را انتخاب کنید

انتخاب وکیل مهمترین مرحله در حل و فصل مسائل حقوقی شماست. انتخاب بهترین وکیل در تهران مدت زیادی طول می کشد اما در نهایت پرونده شما موفقیت آمیز خواهد بود. حال ما به شما کمک می کنیم که بتوانید وکیل زبده را به راحتی انتخاب نمایید پس بدین منظور با ما همراه باشد.

دانش و تجربه
اگرچه وکلا می توانند نمایندگی کلیه پرونده های حقوقی مربوط به همه حوزه های حقوقی را داشته باشند ، اما آنها بسیار تخصصی هستند. هنگام انتخاب وکیل و مشاور حقوقی ، در ابتدای پرونده خود توجه کنید و بهترین وکلا را در تهران پیدا کنید که می توانند نگرانی های حقوقی شما را برطرف کنند.

اعتبار و رازداری
اعتماد و محرمانه بودن رمز دوم انتخاب یک وکیل خوب است. برای اینکه یک وکیل عالی باشید و راهنمایی صحیح به مشتری دهید ، باید تمام اطلاعات و مدارک مربوطه را در اختیار او قرار دهید. بنابراین ، اعتماد و رازداری وکیل در رابطه با اسناد و اطلاعات مشتری بسیار ضروری و اساسی است.

استفاده از اصول دفاع پیشگیرانه
وکیل شما باید از قوانین دفاعی آگاه باشد. اما افراد عادی باید از این موضوع آگاه باشند. بهتر است قبل از انجام هر معامله ای که منجر به ضررهای قابل توجهی می شود ، با وکیل خود مشورت کنید.

عدم وجود تعهد 
بخاطر داشته باشید که وکلا نمی توانند به طور صد در صد بگویند که شما برنده یا بازنده می شوید.  بهترین وکلا در تهران وکلایی هستند که هیچ تضمینی برای موفقیت در این پرونده ندارند. اما به صورت کاملا دلسوزانه پرونده حقوقی شما را برای گرفتن نتیجه مطلب دنبال می کنند

دعواهای حقوقی
بهترین وکیل در تهران باید متخصص باشد ، بنابراین نباید مسیر نادرست و اشتباه را انتخاب کنید و برای شخص (موکل) وقت و هزینه اضافی ایجاد نماید.

گفتار و کلام وکیل
گفتار و کلام وکیل گرچه یک موضوع ساده ای به نظر میرسد، اما همچنان مهم است. بهترین وکیل در تهران میبایست  آرام و شیوا صحبت کند تا بتواند راحت منظور خود را به اشخاص برساند.

برای ادامه مطلب کلیک کنید.


همه را بدانید: جمعه 5 داستان برتر در اخبار NBC

همه را بدانید: جمعه 5 داستان برتر در اخبار NBC

صبح بخیر , و TGIF ! اینها برخی از داستان‌هایی هستند که ما امروز دنبال می‌کنیم : 1 . socks کشنده و soaks غربی حداقل دو نفر پس از یک سیستم بزرگ طوفان کشته شدند - شاید قوی‌ترین حمله به کالیفرنیا در پنج سال بعد از زدن به کالیفرنیا در پنج سال منجر به گل و لای , گل و لای و جاری شدن سیل شد . طوفان زندگی‌ها و عملیات‌های خود را مختل کرد . ده‌ها جاده در بخش شمالی کشور از جمله بخش‌هایی از میان ایالتی 5 در نزدیکی مرز اورگون بسته شده‌بودند . تخلیه تخلیه منازل با ترس از گل و لای در اوایل روز جمعه در حومه لس انجلس از Glendora آغاز شد , جایی که در اوایل سال جاری در آن کوه‌ها توسط آتش‌سوزی بزرگ آشکار شدند . بیشتر در طوفان مغزی بخوانید و با ضربه محکم به غرب CoastDec ضربه بزنید . 12 , 201403 : 082 . مجلس لایحه را تصویب می‌کند تا از جلوگیری از اجتناب دولت جلوگیری شود ? مجلس به سختی لایحه بودجه عظیمی را در شب پنجشنبه تصویب کرد تا دولت برای دو روز دیگر به رقابت ادامه دهد - درست زمانی که سنا فرصتی برای تصویب قانون خود به مجلس سنا بدهد . با این حال , برخی از دموکرات‌ها به دلیل امتیازات خاصی که جمهوریخواهان می‌خواستند بر علیه لایحه " Cromnibus " عقب‌نشینی کردند . رهبر اقلیت مجلس , نانسی پلوسی , در ملا عام آن را با انتقاد عمومی اعلام کرد و گفت که شل کردن مقررات مالی " باج و باج‌گیری " است و گفت که she's " بسیار نومید " گفت که کاخ سفید گنجاندن آن در سنجه مخارج را می‌پذیرد . بیشتر در سیاست بخوانید . " abhorrent " : آژانس دفاع ارشد سازمان سیا , اما جان برنان , مدیر عامل سازمان سیا , روز پنج شنبه یک رویداد مطبوعاتی نادر را برگزار کرد تا در مورد گزارش بسیار مورد انتظار سنا در مورد تاکتیک‌های بازجویی از سوی اداره جاسوسی پس از 11 سپتامبر صحبت کند . در حالی که برنان تاکید کرد که افسران CIA تحت

این بحث را کنار بگذاریم و به سمت جلو حرکت کنیم تا بر مسائل مربوط به چالش‌های امنیت ملی فعلی مان تمرکز کنیم . " در مطالعه NEWS.The بیشتر بخوانید تا مطالعه شود . در حال حاضر به صورت آنلاین موجود است . http://t.co/2JYuT0chaC # ReadTheReport # neveragain - سن دایان Feinstein ( @ SenFeinstein ) 11 دسامبر 2014 . مدل و هنرپیشه بورلی جانسون : بیل Cosby که به سبک معروف مد معروف است , most زن مشهور است تا در ملا عام Cosby مواد مخدر و تلاش برای تجاوز جنسی به او در دهه‌های گذشته را متهم کند . جانسون , که اکنون 62 ساله است , در مقاله‌ای در مجله " ونیتی فیر " نوشت که این کمدین او را به خانه‌اش دعوت کرده‌است تا برای برنامه خود در اواسط دهه 1980 مطالعه کند . این زمانی است که او ادعا کرد که " با نیت انجام کار خدا می‌داند که " وکیل Cosby " چه چیزی را " دروغ " خوانده و اطلاعات بیشتری را در اخبار به دست آورده‌است . 5 . مرحله دختر اریک گارنر " می‌میرد - مرگ جزیره Staten Island در طول دستگیری او در ماه جولای هنوز در نیویورک و جهان طنین‌انداز است . دختر او , Erica گارنر , پنج‌شنبه‌شب در خیابان " مرد " را به روی صحنه برد , جایی که پدرش از آن فیلمبرداری کرد و در حالی که توسط پلیس مورد استفاده قرار گرفته بود , به نفس نفس افتاده بود . پیش از این در روز , کارکنان کنگره از مشاغل خود به عنوان نشانه‌ای از همبستگی با اعتراضات در خیابان‌ها فارغ‌التحصیل شدند . یک تظاهرات در واشنگتن دی سی در روز شنبه برنامه‌ریزی شده‌است و انتظار


منبع