مشاوره حقوقی

فرماندهان ارشد از حفره اولیه تا Texans ارشد خارج می‌شوند.

فرماندهان ارشد از حفره اولیه تا Texans ارشد خارج می‌شوند.

ByDave Skrettaنویسنده ورزشی APشهر kansas، Mo. پاتریک Mahomes و روسای جمهور کانزاس سیتی در مسابقات قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازگشته اند.چگونه آن‌ها به آستانه اولین حضور سوپر بول در ۵۰ سال برگشتند، برخلاف آنچه که دیگران می‌توانستند تصور کنند.پس از حفر یک سوراخ ۲۴ ساعته بر ضد هوستون در اوایل ماه دوم یکشنبه، Mahomes و بقیه فرماندهان بالای پرواز، بزرگ‌ترین بازگشت به تاریخ را آغاز کردند. superstar young و Damien ویلیامز هر کدام سه بار به منطقه پایان رسیدند و کانزاس سیتی ۴۱ امتیاز متوالی در پیروزی ۵۱ - ۳۱ بر تیم Texans در دور حذفی بدست آورد.روسای جمهور اولین تیمی هستند که در تاریخ لیگ ملی فوتبال بازی می‌کنند تا در مسابقه حذفی با حداقل ۲۰ امتیاز در ۲۰ امتیاز پیروز شوند. و Mahomes اولین بازیکن در تاریخ NFL است با حداقل ۳۰۰ یارد (TD) و حداقل ۵۰ پاس در یک بازی حذفی.Mahomes گفت: " بله، منظورم این است که، واضح است که ما راه را شروع نکردیم، اما همه ما در حال سخنرانی برای دفاع، دفاع و تیم‌های ویژه هستیم - اجازه دهید مبارزه کنیم و فقط یک بازی را در یک زمان انجام دهیم، و راهی پیدا کردیم. واضح است که این یک پیروزی بزرگ است و اکنون بازی‌های قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خانه انجام شده‌است."روسای (۱۳ - ۱۳)، که در وقت اضافه‌کاری در بازی عنوان کنفرانس سال گذشته، به "میهن پرستان" واگذار شدند، روز یکشنبه آینده برای یک مکان در میامی بازی خواهند کرد. The Jackson جکسون و تیم برتر بالتیمور Ravens در شنبه‌شب را شگفت‌زده کرد.Mahomes درباره دیوان عالی که در ماه نوامبر روسای ستاد را شکست داد، گفت: " ما قبلاً آن‌ها را بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که آن‌ها یک تیم سرسخت هستند. آن‌ها تیمی هستند که واقعاً داغ هستند و در حال حاضر فوتبال خوبی بازی می‌کنند، بنابراین می‌دانیم که بهترین تلاش ما را خواهد کرد. و، به هر حال، باید راهی برای بردن پیدا کنیم. این بزرگ‌ترین شانس است.

شما اینجا (یکشنبه) دیدید که ما فقط باید راهی پیدا کنیم که مهم نباشد."Kelce با کسب ۱۰ توپ در فاصله ۱۳۴ ران به مدت ۲ امتیاز به پایان رسید در حالی که در حین گرفتن یک پاس TD به روسای جمهور کمک کرد تا هفتمین بازی پیاپی خود را به دست آورند و برای اولین بار به بازی‌های قهرمانی فوتبال آسیا برسند.در همین حال واتسون، در حالی که به دنبال دیگری می‌دوید، ۳۸۸ یارد و دو touchdowns را به طرف دیگر پرتاب کرد، اما حتی قهرمانانه او نتوانست the (۱۱ - ۷) را پس از they ۲۸ - ۰ در سه‌ماهه دوم به قید وثیقه آزاد کند. آن‌ها به کانزاس سیتی اجازه دادند تا در طی یک سوم غم‌انگیز دور شوند، فروپاشی حماسی آن‌ها باعث شد که هوستون دوباره به امتیاز ۰ - ۴ در دور بخش تقسیم شود.فرمانده ارتش به آن‌ها فرصت خوبی داد تا سرانجام آن رگه را در ربع اول بشکند.در دفاع، کانزاس سیتی overage را با کنی stills در محوطه باز کرد و به او اجازه داد تا از فاصله ۵۴ یارد وارد منطقه پایان شود. پس از آن، آن‌ها timeouts را به هدر دادند و یک سری عبور آسان را رها کردند و تنها ۴۶ یارد آن را مدیریت کردند. و در دو تیم خاص، روسای ستاد یک امتیاز برای کسب امتیاز گرفتند و با دست دادن توپ دیگری شروع به گشتن کردند.در واقع، تگزاسی‌ها پس از پایان دادن ۲۲ - ۳ برای شکست دادن بوفالو در هفته گذشته، در حال زمزمه بودند، در حالی که کوهستان miscues که توسط فرماندهان ساخته شد، تنها تیم چهارم نهایی را به ثمر رساند تا پس از یک چهارم نهایی به نتیجه ۲۱ - ۰ برسد.بعد از آن، تگزاسی‌ها خواستار تلاش برای مبارزه با یکدیگر شدند.آن‌ها قبل از اینکه روسای جمهور، که بزرگ‌ترین کسری بودجه آن‌ها ۲۱ امتیاز بود، به ۲۴ - ۰ پیش رفتند، و بازگشت به سنین را کنار هم گذاشتند. Mahomes با ضربه زدن سریع شروع به ضربه زدن به ویلیامز کرد، سپس هوستون به طور عجیبی در خط لوله ۳۱ متری خود با یک ضربه فرود آمد و شروع به فرود آوردن یک زمین کوتاه‌مدت و فرود آسان دیگری کرد.در پی آن، مرد برگشت Texans کارتر، DeAndre کارتر، توپ را آزاد کرد و به آغوش داروین تامسون تبدیل شد که بازگشت آن در عرض چند ثانیه دومین فرود Mahomes به - را آغاز کرد. و سومی بعد از اینکه رئیس ستاد یک punt را مجبور به تغییر کرد، یک سوم شد.

آن‌ها در نیمه اول نیمه اول نیمه اول نیمه اول نیمه اول را به پایان رساندند.Mahomes درباره "Kelce" گفت: "منظورم این است که وقتی او را در پایان دیدم، گفتم: " این اولین چیزی بود که به او گفتم، مرد، منظورم این است که شما یک هیولا هستید. بله. منظورم این است که، آن طور که او در حال مبارزه با جراحت بود و هنوز تمام روز پخش می‌کرد."بازگشت به دوره سوم به پایان رسید و فصل سوم به پایان رسید.رئیس ستاد به سرعت پایین آمد تا نیمه دوم را شروع کند، و ویلیامز راه رفتن با اولین TD را به پایان رساند. دفاع شخصی آن‌ها تحت کنترل استیو Spagnuolo، واتسون را در چهارم پایین اخراج کرد تا توپ را به سمت راست هدایت کند، و شرکت Mahomes و شرکا تنها شش بازی دیگر برای پست کردن ویلیامز برای TD انجام دادند و یک رهبری ۴۱ - ۲۴ را به عهده گرفتند.از زمانی که جت ۴۱ ۴۱ در راند بازی ورق wild ۴۱ داشت، این the نقطه در یک بازی حذفی بود.حتی وقتی تگزاسی‌ها سرانجام امتیازات امتیازات را ترک کردند، هنگامی که واتسون از سمت چپ خود رفت و به سمت تیر پرت شد، فرماندهان شروع به بحث کردند. در چهار بازی، آن‌ها ۷۲ متر برای برپایی پنجمین درخت TD که توسط Mahomes انجام شد رفتند، ضربه به پایان سخت مورد استفاده از بلیک بل که مربی اندی رید را به تیم اندی رید واگذار کرده بود - هفت راننده مستقیم TD را به همراه داشت.این امر همچنین باعث شد که جمعیتی که در اوایل صبح زود از سرما یخ زده و فرصتی برای جشن گرفتن زود به دست آوردند.

منبع

ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش