مشاوره حقوقی

چگونه این واقعه 11 ساله چیزی ترسناک

چگونه  این  واقعه  11  ساله  چیزی  ترسناک

Mikaila Ulmer تنها 11 سال سن دارد اما همه چیز در مورد تجارت زنبورها است. او یک کارآفرین اجتماعی ، سخنران عمومی ، نیکوکار و یک دانش آموز 6 ساله زرنگ از آستین ، تگزاس است که سرمایه گذاری امضایش ، لیموناد "من زنبورها" - از او ساخته شده است. دستور العمل مادر بزرگ 1940 - اکنون یک تجارت ملی پر رونق است. پس از تأمین 60،000 دلار در تلویزیون. از جمله تگزاس ، اوکلاهما ، آرکانزاس ، لوئیزیانا و فلوریدا. با پذیرش افتخارات وی به عنوان یکی از جنبش های 50 (MVMT50) 10 نوآوران برتر سال در جشنواره جنوبی توسط Southwest ، Mikaila همچنین توزیع گسترده ای را از طریق UNFI (غذاهای طبیعی متحد) ، توزیع کننده برتر ملی غذاهای طبیعی و نوشیدنی ها. میکائلا اولمر به همراه پدرش در برنامه تلویزیونی Shark Tank ، جایی که او 0 دلار را تأمین کرد. میکائلا در مصاحبه ای با NBCBLK گفت: "من بعد از مدرسه ، بعد از انجام تکالیف خود ، و آخر هفته و در تعطیلات بهاری ، روی مشاغل کار می کنم.". وی گفت: "بارها زیاد احساس استرس نمی کنم."اما میکائلا همیشه زنبورها را دوست نداشت."وقتی چهار ساله بودم ، طی یک هفته توسط دو زنبور گیر افتادم."! "دردناک بود. من از زنبورها وحشت کردم. "میکایلا گفت مادرش"آندرا"تجربه ترسناک را به یک کار تحقیقاتی در مورد حشرات تبدیل کرد که در آن میکائلا یاد گرفت که زنبورها احتمالاً در سالهای بعد منقرض می شوند."

هدف این مقاله این است که با استفاده از روش تحلیل محتوا, به بررسی این موضوع بپردازیم. او بخشی از سود حاصل از فروش لیموناد او به سازمان‌های محلی و بین‌المللی را اهدا می‌کند که می‌کوشند تا در هر سال بیش از نیم میلیارد دلار محصولات از جمله گیلاس و سیب را ذخیره کنند. بردی بکوا گفت: " در سال گذشته, خدابردیف یک درصد از کندو خود را از دست داد. " زنبورها در حال مرگ هستند. " او به آلبرت انیشتین اشاره کرد که گفت: " اگر زنبور از سطح جهان ناپدید شد, انسان فقط چهار سال عمر داشت. او گفت: " در حال حاضر, شرکت کنندگان کارگاه‌های آموزشی را در مورد نحوه صرفه‌جویی در زنبوره‌ای عسل و شرکت در هیات‌های کارآفرینی اجتماعی برگزار می‌کنند. به نظر من او یک کارگر سخت کوش است. " " من تحت‌تاثیر نحوه انجام تکالیفش در طول سفر قرار گرفتم. او هدیه‌ای برای صحبت عموم دارد اما چیزی که مرا بسیار مغرور می‌کند این است که او نه تنها یک کارآفرین باهوش است بلکه یک فرد خوب و مهربان است. این مهم‌تر از تجارت است. زمانی که او شروع به لیموناد در لیموناد کرد, دوستان او شکاک بودند. او گفت: " ابتدا, آن‌ها باور نکردند. " اکنون من به دوستانم در شروع کسب‌وکار خود کمک می‌کنم. " اما مک گری مشغول گذراندن یک مدرسه شبانه‌روزی است که در تلویزیون پخش شد. " او گفت: " من عصبی و هیجان‌زده بودم. " " نه همه فرصت دارند تا محصولات خود را جلوی میلیون‌ها نفر تبلیغ کنند و معامله‌ای انجام دهند تا من هیجان‌زده و سپاسگزار باشم. " جان جان ", مدیر عامل شرکت " کوسه ", گفت که او از پیوستن به تیم او خوشحال است. جان در بیانیه‌ای گفت: " هم‌کاری با ما کاملاً منطقی بود. " او بچه خوبی است

ead در مراسم شام ملی کودکان در سال گذشته که در آن با رئیس‌جمهور باراک اوباما ملاقات کرد، شرکت کرد. رئیس‌جمهور گفت: " متاسفم که این حزب را شکست داد! Mikaila گفت: " خیلی جالب بود." Mikaila Ulmer ۱۱ ساله جلوی کاخ سفید ژست می‌گیرد. Ulmer در این حین گفت: "من می‌خواهم به نجات زنبورها کمک کنم"، او گفت: "من می‌خواهم به نجات زنبورها کمک کنم"، او گفت: "من می‌خواهم به نجات زنبورها کمک کنم" و از دستور العمل lemonade برای لیموناد استفاده می‌کنم و از NBCBLK در فیس بوک، تویی‌تر و اینستاگرام استفاده می‌کنم.


منبع

ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش