مشاوره حقوقی

وولف ، نویسنده آتش و خشم می گوید 25 مفهوم اصلاحیه هر روز در کاخ سفید زنده است

وولف ، نویسنده آتش و خشم می گوید 25 مفهوم اصلاحیه هر روز در کاخ سفید زنده است

واشنگتن - نگرانی در کاخ سفید درباره شایستگی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای اداره چنان بزرگ شده‌است که اعضای دولت به طور مداوم در مورد یک راه‌حل قانون اساسی صحبت می‌کنند, نویسنده کتاب جدید انفجاری که در مصاحبه اختصاصی در مورد " ملاقات با مطبوعات " مدعی شد. مایکل ولف, نویسنده کتاب " آتش و خشم: در کاخ سفید ترامپ " ادعا کرد که متمم قانون اساسی, که به کابینه رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد تا او را از مقامش برکنار کند, مفهومی است که هر روز در کاخ سفید زنده است. ولف گفت: " وی با کارکنان کاخ سفید صحبت کرد و گفت: " ما هنوز در سطح قابل اصلاح نیستیم. " او گفت: " دیگران رفتارهای ترامپ را اصلاح کمی نامیدند. " ولف: اصلاح ارضی در کاخ سفید هر قنطار توضیح داده می‌شود. بی. سی. ولف, که تحت انتقاد شدید از کاخ سفید برای این کتاب آمده‌است, گفت که او درک مثبتی از ترامپ برای کشیدن تصویر منفی از او باقی نمی‌گذارد. او گفت: " اگر من چیزی را بیرون بکشم, احتمالاً چیزی است که حتی لعنت بیشتری است. " " این خیلی بده. ولف از تاکتیک‌های خود در به دست آوردن دسترسی کافی به کاخ سفید دفاع کرد تا بتواند آزادانه با مقامات عالیرتبه مدیریت ارشد صحبت کند. من واقعاً به در ضربه زدم و گفتم: می‌توانم بیایم تو? و گفتند: بسیار خوب. و من وارد شدم, روی مبل نشستم, و این دیدگاه من است. " " من هیچ برنامه‌ای ندارم. من سیاست خاصی در مورد دونالد ترامپ ندارم. این واقعاً در مورد طبیعت انسان است. " چگونه می‌توان این متمم را مورد استناد قرار داد? " مایکل ولف ", " مایکل ولف, یک بازنده کلی است که ادعا می‌کند " مایکل ولف یک بازنده کلی است که داستان را برای فروش این فیلم واقعاً کسل‌کننده و کذب کرده‌است.

" من مجبور شدم که از اولین روزی که اعلام کردم برای رئیس‌جمهور رقابت می‌کنم، اخبار جعلی را کنار بگذارم. اکنون من باید یک کتاب جعلی را کنار بگذارم، که توسط یک نویسنده کاملاً بی‌اعتبار نوشته شده‌است. رونالد ریگان نیز همین مشکل را داشت و آن را به خوبی انجام داد. من هم همین طور! دونالد ج. ترامپ (@ realDonaldTrump)۷ ژانویه ۲۰۱۸مقامات کاخ سفید که با اخبار NBC در ۶ فوریه ۲۰۱۷ - ۱۷ روز پس از مراسم افتتاحیه سخنرانی کردند، اعلام کردند که "چند لحظه بعد از آن" زمانی که او با رئیس‌جمهور صحبت کرد، گفت: "او احتمالاً به آن‌ها بعنوان مصاحبه فکر نکرده است" و به جای آن گفتگوهای غیر رسمی در مکان‌هایی مانند راهروهای شلوغ انجام شد. ولف اظهار داشت که او هرگز با ترامپ در کاخ سفید بیضی صحبت نکرده است، همچنین ادعا می‌کند که هیچ گونه توافقات "رکورد" با منابع خود را نقض نکرده است، اما به جای آن سعی کردم با کار مثل همیشه در جناح غربی قاطی شوم. بنابراین هدف من این بود که ادامه دهم تا اینکه کسی گفت " اخبار NBC بیشتر آنچه در کتاب دیده می‌شود را تایید نکرده است. کاخ سفید این نشریه را "تخیلی" خوانده‌است. میشل وولف: ترامپ خانه سفید با بیست و پنجمین دسته از مسائل روز ۷ ژانویه ۲۰۱۸۱۴: ۱۰


منبع

ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش